Geen Airplay icoon in lockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan mij iemand uitleggen waarom ik op mijn Iphone 5s en Ipad 3 geen airplay icoon zie in het lockscreen? Zie foto van mijn 5s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Airplay icoon in lockscreen
Kan mij iemand uitleggen waarom ik op mijn Iphone 5s en Ipad 3 geen airplay icoon zie in het lockscreen?
Zie foto van mijn 5s (nieuwste IOs 7.1.1) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel een geschikt apparaat? (Apple TV, Airport Express/Extreme)
Als dit zo is, moet je ook op hetzelfde Wi-Fi netwerk zitten als de apparaten. Laatst gewijzigd door dvischjager; 06-05-14 om 08:16. Reden: Aanvulling |
|
||||
|
||||
Een signaal-breuk kan ook het geval zijn.
Dan moet je misschien eens de iPhone opnieuw opstarten, of de zender (router, acces point.. etc) resetten (opnieuw opstarten).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
airplay icoon verdwenen | matje44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 05-08-13 18:47 |
Ik vind het airplay icoon niet en heb vragen over een Wi-Fistaion | wahibke | iPhone algemeen | 9 | 06-08-12 13:45 |
geen Airplay icoon bij iPad, wel bij iPhone | hermanknol123 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 19-04-12 17:40 |
HELP: géén AirPlay/mirroring icoon!? | aspers | iPad algemeen | 4 | 29-03-12 17:09 |
AirPlay icoon komt niet bij itunes | Ben89 | iTunes | 0 | 14-03-11 13:09 |
|
|