trillen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 4, nu trilt mijn foon niet, instellingen staan volgens mij goed, wat kan de oorzaak daarvan zijn. vr. gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
trillen
hallo,
ik heb een iphone 4, nu trilt mijn foon niet, instellingen staan volgens mij goed, wat kan de oorzaak daarvan zijn. vr. gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit probleem kan aan veel verschillende dingen liggen. Zou je eerst een duidelijkere beschrijving kunnen geven van het 'niet trillen'?
Wanneer trilt je mobiel niet? Bij inkomende gesprekken, bij whatsapp, bij berichten? Dan zou het aan een specifieke instelling kunnen liggen. Trilt je mobiel helemaal niet meer dan zou ik een soft reset proberen te doen(home knop en sluimer knop tegelijk ingedrukt houden tot de iphone uitgaat). Nogmaals instellingen nalopen. Als dit niet werkt kan je trilfunctie kapot zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je hem al een jaar of nu pas gekocht? Anders lijkt het me vreemd dat je een jaar wacht om het probleem aan te pakken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3x trillen en dood ... | videologic | iPhone algemeen | 11 | 02-03-11 08:35 |
trillen | 19janneman55 | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 22:38 |
3 x trillen bij sms. | Caszje | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-11-10 16:01 |
Trillen bij SMS | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 23-10-10 12:42 |
.plist trillen 3.0 | thomas89 | iPhone algemeen | 2 | 25-11-09 11:10 |
|
|