iPhone start ineens niet meer op help!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag in een winkel een 2dehands iphone gekocht.. hij werkte perfect tot net.. hij starte niet meer op.. Als ik hem verbind in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start ineens niet meer op help!!
ik heb vandaag in een winkel een 2dehands iphone gekocht..
hij werkte perfect tot net.. hij starte niet meer op.. Als ik hem verbind in het stopcontact op pc.. verschijnt er hele tijd een wit scherm met het apple logo en erna valt hij weer op zwart scherm. Dus ik heb hem proberen te herstellen en er staat nu op mijn scherm verbind met itunes.. dit heb ik gedaan en itunes geeft aan dat de iphone herstelt moet worden.. ook dit doe ik gewoon heel het proces loopt en dan krijg ik een foutcode.. eerst was het foutcode 11... erna foutcode 21.. erna weer een andere foutcode.. weet iemand wat ik kan doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verkeerde type batterij
|
|
|||
|
|||
lijkt me raar aangezien hij de hele dag perfect heeft gewerkt..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Resolve specific iTunes update and restore errors |
|
||||
|
||||
Hang hem een heeeeeeel lang aan de batterij
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? | Guest-20200523230332 | iPhone algemeen | 4 | 14-09-13 20:09 |
iPhone 4s gaat ineens uit en niet meer aan | ykema | iPhone algemeen | 4 | 06-08-12 20:20 |
Artiesten ineens niet meer zichtbaar bij muziekspeler iPhone | wezzzzzz | iPhone algemeen | 2 | 18-01-12 18:29 |
Iphone ineens niet meer gejailbreaked? | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-04-10 23:30 |
|
|