Advies nodig: iPad en iPhone verkopen - iPhone 6 vs 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb wat advies nodig van jullie Apple-kenners Ik heb hier een iPad 2 64 GB Wi-Fi liggen. Ik ben van plan deze te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies nodig: iPad en iPhone verkopen - iPhone 6 vs 5s
Beste,
Ik heb wat advies nodig van jullie Apple-kenners Ik heb hier een iPad 2 64 GB Wi-Fi liggen. Ik ben van plan deze te verkopen. Op de achterkant zitten er wel wat schreven, de voorkant is in perfecte staat. Ik denk dat ik hier ongeveer 350€ voor kan krijgen. Is dit correct? Ik heb ook een iPhone 4 16 GB in goede staat. Ik denk dat ik deze kan verkopen voor ongeveer 150-180€. Klopt dit ongeveer? Nu zou ik met dat geld een iPhone 5S of een iPhone 6 willen kopen. Wat zou het beste zijn, nu een iPhone 5S kopen of wachten op de iPhone 6? De iPhone 6 zal dan weer 700€ kosten, dus dan mag ik weer 200€ extra ophoesten als ik alles volgens die prijs kan verkopen. Of koop ik beter nu een iPhone 5S? En kan ik nergens een iPhone met abonnement kopen die max 15€ per maand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
100-150€ dan, maar zit die iPad goed van prijs? En wat denk je dat ik het beste zou doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Ok dan zit ik dus te denken om een iPhone 5s te kopen. Weet iemand een goede winkel (België) waar je 'm goedkoper kan krijgen?
|
|
|||
|
|||
Is allemaal dezelfde prijs.
|
|
||||
|
||||
liever lui dan moe ?
|
||||
|
||||
Ik zou wachten op de iPhone 6
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G advies nodig. | flashingst | iPhone algemeen | 3 | 01-10-12 19:44 |
Iphone 4s prijswaarde? en advies nodig! | Shyboy1234 | iPhone algemeen | 4 | 21-03-12 00:14 |
iPhone 3GS Kapot. Advies nodig. | Harm133 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-10 16:49 |
Advies Nodig! | Derwinnn | Koopinformatie Nederland | 3 | 30-09-09 16:48 |
Advies nodig! | Future | Koopinformatie Nederland | 18 | 26-11-08 00:13 |
|
|