Denk een oplossing te hebben voor een iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarvan de Wi-Fi knop grijs is, Jaillbreak je iphone, zet Ifunbox erop (pc) browse naar het Wi-Fi bestandje en vervang dat met die van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Denk een oplossing te hebben voor een iphone 4s ''greyed out knop''
Waarvan de Wi-Fi knop grijs is, Jaillbreak je iphone, zet Ifunbox erop (pc) browse naar het Wi-Fi bestandje en vervang dat met die van een eerdere ios versie, toen het wel werkte, trouwens heeft de ''iphone 4'' dezelfde Wi-Fi chip als de ''iphone 4s''
Laatst gewijzigd door valencio; 13-05-14 om 17:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En mogen wij ook weten hoe dat wi-fi bestandje heet en waar het zich ergens bevindt..?
|
|||
|
|||
Die van mij ex heeft even in de vriezer gelegen.
Ja, je leest het goed. Probleem opgelost daarna. |
|
|||
|
|||
Ik zal 't bestandje even uploaden, en dan kunnen de personen die een ''greyed out'' knop hebben het even proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone.zip downloaden < downloadlink, volg de handleiding.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
't is wel mogelijk hoor
|
|
|||
|
|||
Met een Personal Hotspot icoon ga je niet veel voor mekaar krijgen vrees ik :/
|
|||
|
|||
@arjan95 ik vat het even niet..
|
|
|||
|
|||
In dat zip bestand zit alleen het papier-clip icoontje van Personal hotspot.
|
|
|||
|
|||
Oeps, sorry foutje! hier heb je de werkende download link > https://www.dropbox.com/s/fw59hp309laftw7/iphone.rar?m=
|
|
|||
|
|||
Stop eens met die onzin jongen en ga wat buiten spelen.
Of vindt je het leuk om (goedgelovige) forumleden nog meer problemen te bezorgen dan ze al hebben met hun iPhone 4S. Jij hebt in de verste verte geen idee waar je mee bezig bent. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een reader/ oplossing voor een samengesteld .chm | Emile5213 | iPhone Apps | 0 | 13-09-10 12:30 |
iPod touch: Iphone denk dat hij een Ipod is.. | fezzz | Jailbreak | 0 | 24-02-10 00:10 |
De oplossing voor een nieuwe IPhone 3G! | Common.Sense | Koopinformatie Nederland | 4 | 11-06-08 23:04 |
Stille stand toch een beltoon, iemand een oplossing ? | dingemansje | Ringtones en Wallpapers | 0 | 29-05-08 16:05 |
|
|