Iphone na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort mijn iphone 4s zijn batterij laten vervangen, maar nu ik hem weer heb komen er meer problemen opduiken!!! Ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone na reparatie
Hallo,
Ik heb sinds kort mijn iphone 4s zijn batterij laten vervangen, maar nu ik hem weer heb komen er meer problemen opduiken!!! Ik zie gewoon soort van kleine lichtgekleurde bubbeltjes links boven achter mijn scherm alsof er van achteren lucht is ingedaan?? En nadat ik mijn simkaart erin deed ging hij zonder te vragen naar ontgrendeling zoeken naar service en dat lukte natuurlijk ook niet? Weet iemand hoe dit allemaal komt? De man die hem repareerde snapt het volgensmij ook niet, hij zij gebruik m maar 2/3 dagen zo dan vraag ik ernaar :S Ik hoor graag van jullie MvG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
terug gaan naar de apple (re)seller die hem gerepareerd heeft en garantie claimen ...
suc6
|
|||
|
|||
Jammer genoeg had ik geen garantie meer dus moest ik hem maar ergens anders repareren zodat ik er niet heel wat voor hoefde te betalen. En daar word ik ook al gek om! En ik denk trouwens dat het iets met de backlight te maken heeft?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds kort is Microfix (leiden en Amsterdam) aangesteld als autorised iPhone reparateur, maar weet niet of die je nu nog kunnen helpen
|
|
|||
|
|||
Waarom heb je in 1ste instantie je batterij laten vervangen ????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-batterij.html |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn batterij was niet meer goed, vandaar dat ik hem liet vervangen. Die man van de reparatie weet ook niet wat het probleem is? Ik hoor graag van jullie als jullie een vermoeden hebben van wat het is.
|
|
|||
|
|||
En heeft die intussen al "service / netwerk" gevonden of is die nog steeds aan het zoeken? Hij was/is simlockvrij?
|
|
|||
|
|||
En waarom was je batterij niet meer goed , wat was het probleeem met de batterij ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 mei 2014 om 08:03 ---------- Mijn telefoon viel heel vaak rond de 40% uit |
|
|||
|
|||
Citaat:
@karizma50 , ik zou hem naar een reparatiebedrijf bij jou in de buurt brengen die aan bovenstaande specificaties voldoet. Want goedkoop blijkt vaak (nu dus ook) duurkoop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen de man alweer gesproken. Hij zegt dat hij de lcd gaat veranderen. Behoud ik al mijn gegevens nog zodra hij mijn lcd vervangt?
|
|
||||
|
||||
Maakt het uit? Je hebt toch een back-up?
Edit: Oh, dat staat niet in dit topic of het andere. Even maken! + Doelde je eigenlijk op je jailbreak / firmware-versie? Als alles goed gaat dan behoud je gewoon je gegevens.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s reparatie | Raevmi | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 12-05-14 19:56 |
Reparatie iPhone | fragun | iPhone algemeen | 46 | 29-04-13 10:08 |
Reparatie iPhone 4 | tiezel | iPhone algemeen | 11 | 06-12-12 21:15 |
iPhone nu op reparatie. | Pimpslap | iPhone algemeen | 2 | 16-09-11 17:04 |
Iphone reparatie | Thomas789 | iPhone algemeen | 3 | 21-02-11 16:58 |
|
|