Opstartscherm komt de hele tijd in beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Steeds als ik gewoon bezig ben op mijn iPhone krijg ik ineens het opstartscherm. Dus het zwarte scherm met het witte Apple teken erin. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opstartscherm komt de hele tijd in beeld
Steeds als ik gewoon bezig ben op mijn iPhone krijg ik ineens het opstartscherm. Dus het zwarte scherm met het witte Apple teken erin. Mijn telefoon gaat dan niet uit, maar dat scherm blijft gewoon even zo en dan kom ik weer terug bij het gewone menu / startscherm.. Heeft iemand anders dit ook? Of weet iemand wat dit is of zo?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi valt de hele tijd weg. | LocoRoco | iPhone algemeen | 1 | 15-08-13 21:55 |
iPhone 4S doet het alleen aan de lader + hele tijd zoeken naar netwerk | xxxxirisss | iPhone algemeen | 3 | 06-07-13 17:05 |
3G gaan de hele tijd uit | ifonix | iPhone algemeen | 3 | 04-06-10 04:26 |
Vandaag al de hele dag GEEN SERVICE in beeld! | daniellew | iPhone algemeen | 1 | 27-11-09 00:38 |
Gangstar blijft hele tijd haken bij nieuw stuk landschap laden | borgqueenx | iPhone Apps | 0 | 21-08-09 12:27 |
|
|