iPhone 5s reparatie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wordt door iCulture ook iPhone 5S gerepareerd? Op de site zie ik alle modellen behalve 5S Iemand enig idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s reparatie
Hallo,
Wordt door iCulture ook iPhone 5S gerepareerd? Op de site zie ik alle modellen behalve 5S Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op elke iPhone 5s is toch nog garantie?
|
|
|||
|
|||
Ja zeker alleen is de garantie niet van toepassing als je je iphone laat vallen.
Ik heb nu een iPhone met beschadigde behuizing en een gebarsten scherm |
|
|||
|
|||
Dat klopt inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Kost je gemiddeld 100 euro om dze te laten vervangen
|
|
|||
|
|||
Sinds kort kan je je iPhone ook bij Microfix laten repareren. (Apple autorised iPhone reparateur) ook buitenlandse iPhones
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeker, maar je weet wel zeker dat je dure aankoop zijn waarde behoudt en niet veranderd in een junkstatus. Apple en Microfix ruilen ook apparatuur in na val stoot of vochtschade voor een een nieuwe tegen een redelijk bedrag. maar alleen als die binnen het officiële circuit is gerepareerd
|
|
|||
|
|||
Ik krijg hier regelmatig iphone,s die door of apple of een ander autorised compleet total los zijn verklaart en niet onder garantie vallen, en dus aangeboden wordt het oude toestel te ruilen tegen een (niet nieuw zoals jij beweerd) refurbished exemplaar . Met bijbetaling van ruim 200 euro of zelfs hoger.
Als ik deze nakijk. Zijn 8 van de 10 gevallen te repareren voor circa 25 / 35 euro . Dus zeker weten dat je in 80 procent van de gevallen door apple zelf of ander bedrijf opgelicht wordt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oplichting - Wikipedia |
|
|||
|
|||
Oke dan is oplichting wellicht een te groot woord .
Dan noemen we het kartel afspraken , en niet klantgericht . ( een schrijven van een dergelijk bedrijf zal geen naam noemen waarop staat ,onherstelbaar verklaard ) Maar door toepassing van een reiniging of onderdeel vervanging voor eerder genoemd bedrag weer geheel werkend te krijgen is . Onder welke kop kunnen we dat zetten . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Reparatie
Zelf heb ik goede ervaringen met
Iphone reparatie, iPad reparatie, Samsung Galaxy reparatie in Wateringen, Westland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S reparatie | iaminthecloud | iPhone algemeen | 10 | 11-12-13 20:03 |
Iphone reparatie | YvesT | iPhone algemeen | 5 | 08-03-12 12:26 |
Iphone 2G reparatie? | piet-t | iPhone algemeen | 3 | 09-11-11 01:14 |
Iphone reparatie | Thomas789 | iPhone algemeen | 3 | 21-02-11 16:58 |
iPhone 4 reparatie | Mr_recci | iPhone algemeen | 3 | 26-08-10 13:55 |
|
|