iPhone 5S reparatie

iPhone 5S reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb 3 weken geleden een iPhone 5S gekocht. De eerste week deed hij redelijk, maar de batterij ging al in 2-3 uur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 8 December 2013, 00:48
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi +4G 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2013
Berichten: 51
Exclamation iPhone 5S reparatie

Hallo allemaal,

Ik heb 3 weken geleden een iPhone 5S gekocht.
De eerste week deed hij redelijk, maar de batterij ging al in 2-3 uur leeg en de vingerafdruk scanner herkende mijn vinger bijna nooit tot nooit.
Dus ik heb het opgestuurd via kpnicon, en de iPhone is verzekerd dus ik moet een gelijkwaardige toestel krijgen als leentoestel en ik kreeg: een Nokia 6303i classic.
Ik noem dit geen gelijkwaardig toestel en het abbonement kan ik door blijven betalen.
Als ik hierover bel zeggen ze steeds andere dingen en als ze zeggen u word teruggebeld word ik niet teruggebeld, bel ik terug dan komen ze met smoesjes aan.
Kortom: Iedereen bij KPN heeft andere verhalen.
Nu doe ik het al een week met de BlackBerry van mijn neef en kan ik dus geen 3G noch 4G gebruiken.
En zoals jullie weten heeft een iPhone 5s een nano sim en dat past niet in de Nokia die KPN mij gaf.
En dan natuurlijk de reparatie zelf:
Ik krijg steeds te horen ja de telefoon is al klaar of het duurt nog 1 week en daarnet nog gebeld kan het een maand duren.
Steeds andere verhalen dus.
Ze hebben met Teleplan gebeld die mijn toestel heeft en die hebben met Apple overlegd of ze het gaan vervangen voor een nieuwe iPhone 5s.
Maar Apple weet van niks
Ik wacht al 2 weken op hun ´overleg´.
Wat kan ik hier tegen doen, want ik heb mijn iPhone hard nodig en ik zit al 3 weken zonder iPhone.

Alvast bedankt

UPDATE:
Net gebeld met KPN en wat meneer vind het nodig om de schuld op Apple te schuiven terwijl ze van niks weten en ook lekker ophangen terwijl ik iets sta te vertellen

Laatst gewijzigd door iaminthecloud; 8 December 2013 om 01:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 8 December 2013, 02:49
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
» iPhone NL 8GB [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Linux
 
Geregistreerd: 24 December 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Stuur een bericht via MSN naar RWK Stuur een bericht via Skype™ naar RWK Send a message via twitter to RWK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iaminthecloud Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb 3 weken geleden een iPhone 5S gekocht.
De eerste week deed hij redelijk, maar de batterij ging al in 2-3 uur leeg en de vingerafdruk scanner herkende mijn vinger bijna nooit tot nooit.
Dus ik heb het opgestuurd via kpnicon, en de iPhone is verzekerd dus ik moet een gelijkwaardige toestel krijgen als leentoestel en ik kreeg: een Nokia 6303i classic.
Ik noem dit geen gelijkwaardig toestel en het abbonement kan ik door blijven betalen.
Als ik hierover bel zeggen ze steeds andere dingen en als ze zeggen u word teruggebeld word ik niet teruggebeld, bel ik terug dan komen ze met smoesjes aan.
Kortom: Iedereen bij KPN heeft andere verhalen.
Nu doe ik het al een week met de BlackBerry van mijn neef en kan ik dus geen 3G noch 4G gebruiken.
En zoals jullie weten heeft een iPhone 5S een nano sim en dat past niet in de Nokia die KPN mij gaf.
En dan natuurlijk de reparatie zelf:
Ik krijg steeds te horen ja de telefoon is al klaar of het duurt nog 1 week en daarnet nog gebeld kan het een maand duren.
Steeds andere verhalen dus.
Ze hebben met Teleplan gebeld die mijn toestel heeft en die hebben met Apple overlegd of ze het gaan vervangen voor een nieuwe iPhone 5S.
Maar Apple weet van niks
Ik wacht al 2 weken op hun ´overleg´.
Wat kan ik hier tegen doen, want ik heb mijn iPhone hard nodig en ik zit al 3 weken zonder iPhone.

Alvast bedankt

UPDATE:
Net gebeld met KPN en wat meneer vind het nodig om de schuld op Apple te schuiven terwijl ze van niks weten en ook lekker ophangen terwijl ik iets sta te vertellen
Als ik zo iets zou ervaren, had ik per direct mijn contract ontbonden. Ze komen hun eigen voorwaarden niet na, en dat kan een reden zijn tot ontbinding. In dit geval is het niet leveren van een gelijkwaardig toestel, terwijl je wel de volle pond betaald. Als zij een hartig woordje met je spreken, moet je dat dubbel zo hard terug doen, je moet je niet laten kleineren.

Wat je hier aan kan doen? Ik zou ze maandag even bellen en eerst duidelijk uitleggen wat het verhaal is op een rustige manier. Degene zal je waarschijnlijk doorverbinden, zo gaat dat meestal, en als ze dan nog geen oplossing hebben, een aanvraag om het contract te ontbinden omdat ze hun eigen voorwaarden, waar jij voor hebt getekend, niet nakomen.

Uiteraard mag dit defect niet voorkomen, het is alleen niet anders. Dat ze bij Apple aankloppen is omdat het toestel van Apple komt. Ik zou je voortaan aanraden om het toestel gewoon in de Apple Storeicon om te ruilen. Geen gezeik of iets dergelijks. Een afspraak maken, je afspraak nakomen en je staat buiten met een werkende iPhone. De service die providers verlenen als het gaat om garantie is ook meestal via Apple of een gecertificeerde bedrijf, en dat zorgt voor vertraging, moeilijkheden en stress.
__________________
  #3  
Oud 8 December 2013, 08:55
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 128GB (Wit) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 March 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.357
Standaard

Ps. Als je nog eens belt. Neem het gesprek op . Kan handig zijn
  #4  
Oud 8 December 2013, 18:02
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi +4G 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2013
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Als ik zo iets zou ervaren, had ik per direct mijn contract ontbonden. Ze komen hun eigen voorwaarden niet na, en dat kan een reden zijn tot ontbinding. In dit geval is het niet leveren van een gelijkwaardig toestel, terwijl je wel de volle pond betaald. Als zij een hartig woordje met je spreken, moet je dat dubbel zo hard terug doen, je moet je niet laten kleineren.

Wat je hier aan kan doen? Ik zou ze maandag even bellen en eerst duidelijk uitleggen wat het verhaal is op een rustige manier. Degene zal je waarschijnlijk doorverbinden, zo gaat dat meestal, en als ze dan nog geen oplossing hebben, een aanvraag om het contract te ontbinden omdat ze hun eigen voorwaarden, waar jij voor hebt getekend, niet nakomen.

Uiteraard mag dit defect niet voorkomen, het is alleen niet anders. Dat ze bij Apple aankloppen is omdat het toestel van Apple komt. Ik zou je voortaan aanraden om het toestel gewoon in de Apple Storeicon om te ruilen. Geen gezeik of iets dergelijks. Een afspraak maken, je afspraak nakomen en je staat buiten met een werkende iPhone. De service die providers verlenen als het gaat om garantie is ook meestal via Apple of een gecertificeerde bedrijf, en dat zorgt voor vertraging, moeilijkheden en stress.
Ik heb nadat ik dit heb gelezen kpnicon gebeld en gezegd dat ik mijn contract wou ontbinden en ik had uitgelegd waarom ik dat wou en ze zei dat ik maandag word teruggebeld door afdeling klantenreactie en dat zei mij een compensatie gaan geven en een nieuwe iPhone 5S in doos.
Dit geloof ik niet echt omdat ze mij met simpele dingen al voorliegen en dit heb ik nooit een telecombedrijf zien doen maarja afwachten dan maar, bedankt voor de tip!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2013 om 18:06 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Ps. Als je nog eens belt. Neem het gesprek op . Kan handig zijn
Is hier een app voor?
  #5  
Oud 8 December 2013, 20:34
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 128GB (Wit) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 March 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.357
Standaard

Zet je dictafoon aan en daarna op handsfree.
  #6  
Oud 8 December 2013, 21:12
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 25 May 2009
Berichten: 7
Standaard

kpnicon heeft een goed netwerk, wellicht het beste in Nederland.

Maar hun klantenservice is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend! Zoals jouw situatie maar weer eens bewijst.
  #7  
Oud 8 December 2013, 22:01
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 April 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Stuur een bericht via Skype™ naar bertoes
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Zet je dictafoon aan en daarna op handsfree.
@suzuki2002

waar kan ik de dictafoon app vinden en activeren.
Dank voor uitleg.

EDIT. reeds gevonden, had hem ergens ver weg verstopt.
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart

Laatst gewijzigd door bertoes; 8 December 2013 om 22:14.
  #8  
Oud 8 December 2013, 22:15
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 19 October 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 743
Standaard

Dictafoon (Voice Memos in het Engels) is een van de standaard apps en die kun je gewoon vinden / met spotlight opzoeken.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #9  
Oud 8 December 2013, 22:42
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi +4G 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2013
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Zet je dictafoon aan en daarna op handsfree.
ohja bedankt!
  #10  
Oud 10 December 2013, 14:56
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 November 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 74
Standaard

Ik had wat problemen met de aan en uit-knop van mijn 5 ,gebeld met de kpnicon en binnen een dag een nieuwe thuis gebracht dus het kan wel bij de mannen
  #11  
Oud 11 December 2013, 19:03
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi +4G 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2013
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric11 Bekijk bericht
Ik had wat problemen met de aan en uit-knop van mijn 5 ,gebeld met de kpnicon en binnen een dag een nieuwe thuis gebracht dus het kan wel bij de mannen
was dit maar bij mij, gelukkig krijg ik vrijdag een nieuwe iPhone!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reparatie iPhone 4 tiezel iPhone algemeen 11 6 December 2012 20:15
iPhone 4 reparatie HELP! Lambertyn iPhone algemeen 2 30 May 2012 08:37
Iphone 2G reparatie? piet-t iPhone algemeen 3 9 November 2011 00:14
iPhone nu op reparatie. Pimpslap iPhone algemeen 2 16 September 2011 16:04
iPhone 4 reparatie Mr_recci iPhone algemeen 3 26 August 2010 12:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.