//

Mijn Iphone kan bepaalde muziek nummers niet verwijderen

Mijn Iphone kan bepaalde muziek nummers niet verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, paar jaar terug had ik een ipod touch, de muziek van toen(aangekocht in itunes) heb ik al lang verwijdert uit itunes en vervangen door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-14, 15:50
BooBoo BooBoo is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard Mijn Iphone kan bepaalde muziek nummers niet verwijderen

hallo,

paar jaar terug had ik een ipod touch, de muziek van toen(aangekocht in itunes) heb ik al lang verwijdert uit itunes en vervangen door nieuwe muziek. nu ik een iphone 4s heb staat niet alleen mijn muziek er op maar ook mijn oude muziek (muziek dat ik totaal niet graag meer hoor). ik kan de oude nummers niet verwijderen maar de andere wel. hoe komt dit? in itunes staat nu enkel de muziek die er zou moeten opstaan, als ik mijn iphone aansluit op de pc zie ik die oude muziek niet staan in itunes (onder 'mijn iphone') maar enkel mijn gewone nummers. wat moet ik doen om die oude muziek te verwijderen? ik vind het heel vervelend, ik hoor het niet graag en het neemt geheugen in beslag.

heb een Iphone 4S van 8GB met IOS7.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-14, 16:12
Yoker Yoker is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Heb hetzelfde probleem, zodra ik een oplossing heb,laat ik van me horen !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 mei 2014 om 14:34 ----------

Ik heb nu alle muziek bestanden verwijderd, (algemeen/gebruik/muziek) wijzig.
daarna aangesloten op de pc, hier de lijst ook leeggehaald, en toen de nummers die ik wil er weer opgezet !

Nu staan alleen de nummers die ik er op wil hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ik kan mijn jailbreak niet verwijderen dylan026 Jailbreak 15 26-10-13 20:53
Muziek: Itunes match geactiveerd, kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen? Carootje0410 Muziek, foto & video 4 19-03-13 13:54
Itunes match geactiveerd, kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen? Carootje0410 iCloud 0 23-02-13 15:26
Windows: Bepaalde nummers verschijnen niet op iPhone Stevo iTunes 4 13-01-10 21:17
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? shorty Overige providers Nederland 4 30-10-07 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.