iPhone 5 ineens heel traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisterenochtend is mijn iPhone 5 ineens heel traag. Dit is zowel bij 3G als Wi-Fi. Alle apps laden ineens veel trager dan normaal en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 ineens heel traag
Sinds gisterenochtend is mijn iPhone 5 ineens heel traag. Dit is zowel bij 3G als Wi-Fi. Alle apps laden ineens veel trager dan normaal en sommige apps laden helemaal niet meer.
De software op mijn iPhone is up-to-date. Ik heb ook geprobeerd mijn telefoon uit en aan te zetten (het aanzetten duurde ook véél langer dan normaal). Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer eens een harde reset uit dan wordt er ook wat cache opgeruimd.
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat? En ben ik dan alles op m'n telefoon kwijt?
|
|
|||
|
|||
Power + homeknop ingedrukt houden totdat je telefoon uitvalt.
Vervolgens alle knoppen los en daarna gewoon weer aanzetten. Nee je raakt geen gegevens kwijt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Ik heb het geprobeerd, alleen het heeft niets geholpen.
Andere suggesties? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 heel traag met iOS 7 | Alii61 | iPhone algemeen | 18 | 03-10-13 20:15 |
iPhone 3G reageert heel traag. | paulT | iPhone algemeen | 18 | 23-02-13 14:11 |
Thuisknop drukt ineens heel stroef | iTompie | iPhone algemeen | 0 | 07-01-12 19:28 |
ios 4.2.1 ipad baseband op iphone 3g heel traag | ricky09 | Unlock | 9 | 11-02-11 15:22 |
Iphone heel traag | n_iphone | iPhone algemeen | 1 | 13-06-10 22:39 |
|
|