Omzeilen oude apple-id invullen voor harde reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 weken geleden een iPhone 5 overgekocht van iemand. Toen hij hem liet zien werkte hij gewoon. Nu wil ik een harde reset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Omzeilen oude apple-id invullen voor harde reset
Ik heb 2 weken geleden een iPhone 5 overgekocht van iemand. Toen hij hem liet zien werkte hij gewoon.
Nu wil ik een harde reset uitvoeren, maar nadat ik hem heb uitgevoerd moet ik inloggen met de oude Apple-id en die is niet van mij. Kan ik dit op 1 of andere manier omzeilen, anders moet ik eerst weer contact opnemen met de verkoper. Hopelijk kan iemand mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die Activation Lock is niet te omzeilen. De verkoper moet die iPhone in www.icloud.com uit "Find my iPhone" verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Toevallig was vandaag in het nieuws dat er een NL hacker is die claimt dit wel te kunnen:
Hacker Team Claims Compromise of Apple's iCloud and Activation Lock, Possibly via SSL Bug [Updated] - Mac Rumors
|
|||
|
|||
Citaat:
?Hackers hebben iCloud gekraakt? - De Standaard |
|
||||
|
||||
Daar is het boeven gilde idd alleen maar mee geholpen, vrees ik.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps terug in geheugen na harde reset | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-13 14:22 |
Harde reset | iredydo | iPhone algemeen | 5 | 20-11-11 21:36 |
harde reset??? | brbino | Unlock [archief] | 2 | 31-12-07 16:36 |
|
|