Witted stipjes op mijn 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vanaf dag 1 altijd een backcover gebruikt op mijn iPhone 5s space grey, tot mijn grote verbazing zie ik nu allemaal witte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Witted stipjes op mijn 5s
Hallo, ik heb vanaf dag 1 altijd een backcover gebruikt op mijn iPhone 5s space grey, tot mijn grote verbazing zie ik nu allemaal witte stipjes op de achterkant die ik met geen mogelijkheid weg krijg ... Wat kan ik hiermee doen ?
Gr. Dave |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat dit toch beschadigingen zijn, door stof / zand wat tussen de iPhone en back-cover gezeten heeft. Door de bewegingen is dit gaan schuren.
|
|
||||
|
||||
Hmm daar zat ik ook al aan te denken, dacht dat het eerst van die kalkstipjes waren, althans dat hoopte ik, maar goed weer een goede les om dus alleen een backcover te gebruiken in combinatie met bescherm folie, wel ***** aangezien ik deze wil verkopen, bedankt voor je antwoordt
|
|
|||
|
|||
Schuurpapiertje er over en weg is het
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
Hoe zet ik mijn fotos over op mijn pc met mijn iphone 5 | elenita | iPhone algemeen | 1 | 19-08-13 02:41 |
Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? | SWlover | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 12:22 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
Rode stipjes: Behuizing doorzichtig?! | FenixStyle | iPhone algemeen | 8 | 28-10-08 15:21 |
|
|