hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het scherm van mijn iphone 5 is stuk , dood en overleden. als ik hem in mijn laptop steek krijg ik wel apple iphone . ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf??????
het scherm van mijn iphone 5 is stuk , dood en overleden.
als ik hem in mijn laptop steek krijg ik wel apple iphone . daarna krijg ik interne storage . klik ik daar op dan krijg ik een map dcmi . maar die map is leeg. wil dat zeggen dat ik al mijn fotos kwijt ben?? en staat bij interne storage wel dat er 3 gig gebruikt is in mijn tel, hoop niet dat ik mijn fotos kwijt ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die iPhone nog min of meer werkt dan maak een backup met iTunes. De plaatjes zouden in de backup moeten staan. Als je Fotostream gebruikt zouden daar ook nog plaatjes moeten staan.
De foto's kan je uit de backup plukken met progjes als iExplorer. In de mappen DCIM -> 100APPLE (of zoiets) staan alleen de foto's die in de filmrol staan. |
|
|||
|
|||
Waarom je scherm niet laten vv?.
|
|
|||
|
|||
ja dat staat in de planning. kijk de tel kan me gestolen worden maar t zijn meer me fotos die ik terug wil . ach ja we shall see
|
|
|||
|
|||
Gewoon aan je pc hangen en eraf halen via de verkenner.
|
|
|||
|
|||
iFun box downloaden en je kan je mappen in en vervolgends de fotos er van af halen.
Anders zoals hier boven een iCloud Back up maken hier staan ook al je fotos in. |
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen lees dit eens: Gegevens uit een iTunes reservekopie terughalen | iDevizes
Er vanuit gaande dat je via itunes een back-up gemaakt hebt |
|
|||
|
|||
Je kan toch via Windows Verkenner de foto's eraf halen? Als je een Mac hebt via iPhoto. Of heb je een pincode zodat je er niet bij kan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet ik mijn fotos over op mijn pc met mijn iphone 5 | elenita | iPhone algemeen | 1 | 19-08-13 02:41 |
Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? | SWlover | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 12:22 |
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? | Besie | iCloud | 2 | 23-01-12 11:25 |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Hoe krijg ik mijn conaccten terug nu me iPhone stuk is | Rooie-Osdorp | Archief | 1 | 28-01-10 21:04 |
|
|