//

iPhone 4 laadt niet op

iPhone 4 laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iCulture's, Vanmorgen toen ik wakker werd en ik zoals elke morgen eerst op me telefoon kijk hoe laat dat het precies was, zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-13, 19:37
rmeijer18 rmeijer18 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Almelo
Berichten: 12
Exclamation iPhone 4 laadt niet op

Beste mede iCulture's,

Vanmorgen toen ik wakker werd en ik zoals elke morgen eerst op me telefoon kijk hoe laat dat het precies was, zag ik alleen een zwart scherm.. Kreeg hem ook niet meer aan, tenminste eerste 5 minuten niet. Hierna schakelde hij automatisch de telefoon aan terwijl ik er niet eens bij in de buurt was, dacht eerst "Zal meneer geest wel zijn."

Nou vandaag hele dag verder goed gegaan, batterij ging ook niet extreem snel leeg. Maar ik wou hem daarnet dus aan de lader leggen in huis en hij reageert totaal nergens meer op. Heb al van alles geprobeerd, misschien dat er smeer in iphone zat waar de stekker in gaat om op te laden. Ik dus een wattenstaafje gepakt en een beetje van dat soort contactspray op gedaan en geprobeerd schoon te maken. Hierna nog een keer stekker in het stopcontact gedaan en telefoon er weer aan, maar zonder enig resultaat.

Net een lader geprobeerd van mijn maatje, maar ook deze werkt er niet meer op. Wat denken jullie? Zit het in de iPhone of is het toch iets anders? Mijn Home-button werkt namelijk ook niet optimaal meer.. Vanmiddag ging hij namelijk spontaan op Stembediening en ging vrolijk iemand opbellen.

Alvast bedankt voor jullie mening
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-13, 20:05
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Feestje gehad. ...?.


Aanrecht gelegd. Waar nog water op lag ?..


Jou klachten wijzen 100 procent op waterschade



Het is sowieso niet handig contact spray te gebruiken. Deze zijn vaak vet en dit trekt weer vuil aan wat weer kan leiden
Tot kortsluiting
  #3  
Oud 23-09-13, 20:13
rmeijer18 rmeijer18 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Almelo
Berichten: 12
Standaard

Na mijn weten geen feestje gehad afgelopen weekend, heeft bijna hele weekend op bureau gelegen want ik was druk met GTA V op de xbox ;P Af en toe keer mail bekeken maar niet dat die in water ofzo heeft gelegen.. Ik denk zelf ook dat het in de telefoon zit dat dus de aansluiting kapot is
  #4  
Oud 22-10-13, 22:44
DeadlyPoison DeadlyPoison is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Hey rmeijer18,
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Nu al de 2e keer zelfs...

De eerste keer ging m'n iPhone van 80% naar 1% in 10 min tijd, een keertje uitgezet en daar had ik het probleem....
De ochtend daarna stond die weer aan dankzij een wekker die ik had gezet..
Na een weekje had ik een afspraakje bij de Genius Bar, net daarvoor begint m'n iPhone weer perfect te werken (op m'n Wi-Fi probleempje na dan..)

Nu net, vandaag, in de auto opgeladen, 's nachts opgeladen.. Na m'n sollicitatie die 10 min duurde is die van 99% naar 1% gegaan..

Ik haal 'm net thuis van de oplader : 63% !!!! Na dit bericht te typen heb ik dus nog maar 7% over

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, en niet : ga naar de Genius Bar (aangezien dit een beetje te ver is voor ons) .

Grtz!
Reageren

Labels
iphone4, oplaadprobleem, opladen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer kristynaahh iPhone algemeen 1 15-02-13 07:14
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 18:37
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone laadt niet op el.pasta iPhone algemeen 0 04-01-10 08:17
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:12.