Bewerkte fotos (met filter) niet overzetbaar naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele fotos gemaakt met HDR met mijn 5S. Deze heb ik vervolgens gewijzigd met een standaard filter. Nu wil ik deze fotos op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bewerkte fotos (met filter) niet overzetbaar naar PC
Ik heb enkele fotos gemaakt met HDR met mijn 5S. Deze heb ik vervolgens gewijzigd met een standaard filter. Nu wil ik deze fotos op mijn computer overzetten, maar ze staan er niet tussen? Alleen de originele fotos die niet bewerkt zijn.
Hoe kan dit? Laatst gewijzigd door ippi; 21-05-14 om 19:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
camera filter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerkte fotoos van iPhone exporteren naar PC | piet2000 | iPhone algemeen | 2 | 27-03-14 13:28 |
Foto: IOS7 Bewerkte fotos importeren | er1ck | Muziek, foto & video | 1 | 25-02-14 13:43 |
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden | Suus66 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 27-06-11 18:36 |
Bewerkte movies naar Mac kopiëren | Rivanov | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 10:26 |
Iphone G3 contacten Niet overzetbaar van mac naar Iphone | heidigelders | iTunes | 7 | 09-09-08 17:33 |
|
|