iPhone verkeerde muzieknummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe iPhone 5s ontvangen, maar in mijn muziek-app staan nu nummers die soortvan gesynchroniseerd staan met iTunes. Naast het nummer in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verkeerde muzieknummers
Ik heb vandaag een nieuwe iPhone 5s ontvangen, maar in mijn muziek-app staan nu nummers die soortvan gesynchroniseerd staan met iTunes. Naast het nummer in de muziek-app staat een wolkje met een pijltje eronder. Ik krijg de nummers niet verwijderd. Dit is ook met de video-app zo, er staan 4 films die ik eigenlijk niet op mijn iPhone hoef. Wie weet raad?
Probleem inmiddeld opgelost Laatst gewijzigd door Coennnnn; 24-05-14 om 15:32. Reden: Probleem opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor de mensen die dit probleem ook hebben: Dit is omdat de muziek in iCloud staat en dus niet echt gedownload zijn. Je kan dit soort tracks met een wolkje ernaast weghalen via Instellingen > Muziek. Dan zet je "Toon alle muziek" en, als je daar een abonnement op hebt, "iTunes Match" uit. Het balkje zou nu wit in plaats van groen moeten zijn.
Laatst gewijzigd door dvischjager; 24-05-14 om 16:50. Reden: Spelfout verbeterd |
|
|||
|
|||
Je kan het ook uitzetten bij: instellingen/iTunes en App Store/toon alles
en daar muziek uitvinken. |
|
||||
|
||||
Als je iTunes Match aan hebt staan, dan kun je dat niet in iTunes uitzetten en zul je het via de iPhone zelf moeten doen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muzieknummers dubbel op IPhone | Airam | iPhone algemeen | 2 | 29-07-13 23:41 |
Muzieknummers zijn grijs op iPhone na overzetten | idegroot1 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-13 18:27 |
iphone verhaspelt muzieknummers | hvhout | iPhone algemeen | 0 | 17-10-11 20:10 |
probleem met muzieknummers op iphone | BrandonKelder | iTunes | 0 | 27-06-10 15:42 |
|
|