iPhone 'restart' om de 10-15minuten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone restart als ik aan het Whatsappen of dergelijke ben opnieuw op dan gaat die zwart en zie ik gelijk een Apple teken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 'restart' om de 10-15minuten
Mijn iPhone restart als ik aan het Whatsappen of dergelijke ben opnieuw op dan gaat die zwart en zie ik gelijk een Apple teken en dan zie ik het beginscherm weer.
Zijn hier meer mensen bekend mee? Groeten, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uhmm sorry, maar waar kan ik dat vinden? Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat IOS in het Engels ingesteld, dus:
Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data |
|
|||
|
|||
Ja gevonden, en waar moet ik naar zoeken ik zie LatestCrash.ips en dan?
|
|
|||
|
|||
Kijk wat in dat crash report (en eventueel andere) staat.
|
|
|||
|
|||
Wat mij bekend voor komt staat er CalenderWidget.. Maar ik heb geen calender apps op me telefoon.
|
|
|||
|
|||
Plaats een screenshot van de lijst met crashreports, dan kunnen we zeggen wat je moet bekijken
|
|||
|
|||
Volgens mij kan het niet via Safari? Foto's plaatsen? Of wel? Laat het me horen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 mei 2014 om 06:30 ---------- En hij zegt dat de app 'SpringBoard' crashed. Ik heb verder niks open staan en zodra ik het springboard naar beneden haal 'crashed' die.. Laatst gewijzigd door TomvanGeest; 27-05-14 om 08:43. |
|
|||
|
|||
Je kan naar Meer opties -> Bijlagen toevoegen. (Paperclip bovenste rij) gaan als je een nieuwe post plaatst, en dan kun je een foto uploaden (maak foto of kies bestaande). Wel is het geloof ik zo, dat je vanuit de iPhone zelf maar één foto per keer kan uploaden. Het beste e-mail je ze maar jezelf en plaats je in een keer vijf foto's vanaf je pc.
|
|
|||
|
|||
Hierbij de crashraports hopelijk hebben jullie hier iets aan bij voorbaat dank.
Tom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS vaag beeld en restart problemen | deiphone3gs | iPhone algemeen | 12 | 24-07-13 08:37 |
springboard restart | boelli | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 14:45 |
Na restart iPhone 3GS Blackra1n runnen!?? | Rob_Hoi | Archief | 1 | 18-02-10 23:04 |
Springboard restart niet!! | trionzusa | iPhone algemeen | 3 | 09-02-10 21:05 |
iPhone OTB 1.1.2 restart NIET na installatie AppSnapp | Sam1 | Unlock [archief] | 7 | 17-01-08 00:03 |
|
|