Sms versturen naar verkort telefoon nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een prijsvraag opgelost en wil deze via een verkort 4 cijferig nummer per SMS insturen, alleen dat lukt niet. Ik heb meerdere iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms versturen naar verkort telefoon nummer
Ik heb een prijsvraag opgelost en wil deze via een verkort 4 cijferig nummer per SMS insturen, alleen dat lukt niet. Ik heb meerdere iPhone gebruikers van zowel de I4 als de I5 benaderd en niemand krijgt dit voor elkaar..........
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit al meermaals gedaan. Ben je zeker dat het nummer klopt en dat het beschikbaar is vanuit het land waarvan je de sms wil sturen?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik weet zeker dat het nummer goed is, maar het is tot nu toe niemand in mijn kennissen kring gelukt om via de iPhone wen sms naar een 4 cijferig nummer te versturen . Kan/wil je me uitleggen hoe het jou wel is gelukt?
I |
|
|||
|
|||
Is het wel gelukt via een ander merk telefoon
|
|
||||
|
||||
Vroeger moest je HOTSPOT als SMS naar 9434 sturen om T-Mobile hotspots te kunnen gebruiken:
iPhone 3G en T-Mobile hotspots: hoe werkt dat eigenlijk? - iPhoneclub.nl Een SMS sturen naar een "telefoonnummer" van 4 cijfers kan dus met een iPhone.
|
|||
|
|||
is dit verkort nr betalend? zoja is dat misschien geblokkeerd..
|
|
|||
|
|||
Sms versturen naar verkort telefoon nummer
Ik heb het nog niet met een ander toestel geprobeerd
Ik ben niet aangesloten bij T-Mobile maar bij Vodafone Het is geen betaal nummer, het nummer was 6649 in Nederland |
|
||||
|
||||
Het kan zijn dat je provider dit heeft geblokkeerd. Probeer contact op te nemen met Vodafone (Knop rechtsboven in de My Vodafone app).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry dat ik je niet echt verder kan helpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp overzetten naar nieuwe telefoon MET nieuw nummer | esc | iPhone Apps | 4 | 12-02-12 15:30 |
reply sms naar 1 nummer werkt niet | sjikkervisje | iPhone algemeen | 0 | 16-06-10 20:24 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
SMS bericht naar Mac versturen? | Bluerein | Archief | 1 | 07-10-08 10:18 |
SMS versturen naar meerdere contactpersonen | Dagda | Archief | 1 | 24-10-07 14:01 |
|
|