Agenda synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik beschik over een PC, een Iphone en een mini Ipad. Ik wil graag de agenda's synchroniseren van alle 3 apparaten. Tussen de Iphone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda synchroniseren
Ik beschik over een PC, een Iphone en een mini Ipad. Ik wil graag de agenda's synchroniseren van alle 3 apparaten. Tussen de Iphone en Ipad gaat dit onderling prima. Tussen de PC enerzijds en de Iphone/Ipad anderzijds echter niet.
Afspraken die ik in de Iphone ingeef komen wel in de Ipad en andersom. Afspraken die ik echter ingeef in de agenda op de PC komen echter niet op de mobiele apparaten. Ik heb I-Cloud aanstaan op alle 3 apparaten. Wat gaat er mis? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke agenda gebruik je?
Gmail? Apple? Anders, welke?
|
|||
|
|||
Outlook Agenda
|
|
|||
|
|||
Kijk hier eens, wellicht is hier een oplossing voor je?
https://www.apple.com/nl/icloud/setup/pc.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren agenda`s | marktr | iPhone algemeen | 1 | 01-12-12 19:10 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
Agenda synchroniseren | bukkie | Desktop-applicaties | 10 | 06-01-11 12:22 |
Agenda synchroniseren | peternuenen | iPhone algemeen | 6 | 20-12-09 17:45 |
Agenda synchroniseren | Entho007 | Archief | 1 | 08-04-08 15:17 |
|
|