//

Battery app zorgt voor netwerkactiviteit

Battery app zorgt voor netwerkactiviteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag beste iCulture lezers, Ik heb een app Battery, die totaal zonder internetverbinding goed kan functioneren. Toch heeft hij netwerkactiviteit ook als de mobiele data ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-05-14, 19:03
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard Battery app zorgt voor netwerkactiviteit

Dag beste iCulture lezers,

Ik heb een app Battery, die totaal zonder internetverbinding goed kan functioneren.
Toch heeft hij netwerkactiviteit ook als de mobiele data voor die specifieke app uitstaat heeft hij steeds nog netwerkactiviteit via Wi-Fi.

Is het ook mogelijk in iOS om netwerkactiviteit uit te schakelen over Wi-Fi voor bepaalde apps.

Bijvoorbeeld deze app Battery moet voor mij geen verbinding zoeken maar mijn iPhone mag wel nog mails ontvangen.

Helaas als ik Wi-Fi aanzet hebben sommige apps netwerkwerkactviteit die ik liever niet naar een verbinding laat zoeken.

Dit zou ook een batterijbesparend initiatief zijn als je de onnodige apps die geen internetconnectie hoeven te maken ook geen netwerkactiviteit uitvoeren.

Als voorbeeld gaat het hier om deze app: https://itunes.apple.com/nl/app/id784539772?mt=8

Even off-topic: Zou dat niet ook een van de redenen kunnen zijn waarom de iphones meer aan de lader moeten na de update van iOS 7, onnodige netwerkactiviteit belast alleen maar je batterij en maakt het toestel alleen maar langzamer voor andere apps ?

Alvast op voorhand bedankt!
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!

Laatst gewijzigd door antoon100; 31-05-14 om 19:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-14, 19:10
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Het is niet mogelijk om Wi-Fi uit te zetten voor bepaalde apps.
  #3  
Oud 31-05-14, 19:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
Dit zou ook een batterijbesparend initiatief zijn als je de onnodige apps die geen internetconnectie hoeven te maken ook geen netwerkactiviteit uitvoeren.
Totaal verkeerde conclusie! Als Wi-Fi aanstaat wordt er maximaal 100 mW energie verbruikt. Of er nu data over de verbinding gaat of niet maakt absoluut niets uit.

Energie kan je alleen besparen als je Wi-Fi uitschakelt.
  #4  
Oud 31-05-14, 20:57
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Dus als ik je goed begrijp is er eigenlijk niets om me zorgen om te maken of dat rondje nu bovenaan even draait of niet bij het openen van de app.

Dus dit heeft geen invloed op de batterij maar dat rondje is dus alleen een object dat me irriteert, verder heeft het dus geen gevolgen ?

Bedankt voor de informatie,

Mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerkactiviteit blijft draaien iPhone 5 Jeroenvanp iPhone algemeen 8 26-10-14 19:24
iPhone: nieuwe jailbreak zorgt voor Apple Store App's crashes Geert1976 Jailbreak 4 12-09-12 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.