4s blijft om configuratie vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, De 4s van mijn vriendin overgenomen. Mijn oude 3GS back-up via IT en leeggemaakt. Nieuwe micro SIM in de 4s gezet en aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4s blijft om configuratie vragen
Ola,
De 4s van mijn vriendin overgenomen. Mijn oude 3GS back-up via IT en leeggemaakt. Nieuwe micro SIM in de 4s gezet en aan de slag gegaan. Echter het lijkt wel of de IPhone in een soort 'configuratie loop' blijft hangen. Aangesloten op de IMac > ITunes > reservekopie terugzetten > 4S gaat aan de slag, maar daarna kom ik weer in het scherm met Hallo, Ola, Welcome, Wilkommen etc terecht,….. Hoe krijg ik deze 4s nou aan de praat?,… Ciao, Max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja,…maar ik schrijf dus,…na de configuratie (hele verhaal doorlopen, Wi-Fi, taal etc) en de reserve kopie terugzetten,….begint de hele riedel weer opnieuw,..dus weer in het Hallo welkomst scherm,…
Net nog geprobeerd via configureer als nieuwe IPhone, maar dan is mijn contacten leeg,. Duw ik dan mijn reserve kopie terug in de 4S dan begint de IPhione weer helemaal opnieuw!,..(met vragen om te gaan configureren dus!,..;-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stond er op die iPhone 3GS een jailbreak? Indien ja dan kan het zijn dat jailbreak restanten in de backup het probleem veroorzaken. |
|
|||
|
|||
Tnx!,…
Heb Apple Support maar ff gebeld, en het hele verhaal uitgelegd. Mijn back-up (reserve-kopie) van de 3GS is zeer waarschijnlijk corrupt,… Dus moet maar eens wat mensen gaan mailen om hun tele.nummer te gaan vragen,..;-( dank voor je hulp btw! Max |
|
|||
|
|||
Citaat:
iBackupBot - iTunes Backup Manager for iPhone, iPod Touch, iPad |
|
||||
|
||||
Let op:
– als je reservekopie in iCloud staat is dit niet mogelijk – als je reservekopie is versleuteld is dit niet mogelijk, er zijn wel programma's die zeggen het wél te ondersteunen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Handig om te weten! Waarvoor dank. Op de gelinkte pagina hebben ze dit nml. niet vermeld.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tnx allemaal voor de uitleg,….weer dingen geleerd(?) waar ik nog nooit van gehoord had!
Maar ja,…..mijn wiegje stond al in Amsterdam in 1956,…;-) Max |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud blijft om wachtwoord vragen | solutions | iCloud | 21 | 20-03-15 16:36 |
iOS7 blijft hangen in configuratie, hoe restore? | Sample86 | iPhone algemeen | 1 | 12-06-13 20:04 |
iPAd 3G blijft Wi-Fi vragen | Hazet53 | Wi-Fi | 1 | 06-02-12 21:48 |
update 5.0.1 blijft hangen in configuratie | LauW | iPhone algemeen | 0 | 30-11-11 19:30 |
iPhone 1e gen.: 2.0.2 na QuickPwn blijft vragen om reservekopie? | sjowol | Unlock | 14 | 09-09-08 21:08 |
|
|