3G werkt niet meer iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen werkt 3G niet meer. Ik heb alle updates via iTunes erop gezet, heb herstelprocedure geprobeerd, etc. Niets helpt. Via google krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G werkt niet meer iPhone 5
Sinds een paar dagen werkt 3G niet meer. Ik heb alle updates via iTunes erop gezet, heb herstelprocedure geprobeerd, etc. Niets helpt. Via google krijg ik advies handmatig in te stellen, waarbij ik moet kiezen voor
- instellingen - algemeen - mobiel datanetwerk - Is de optie Mobiel datanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten ‘Carrier Settings’ te installeren Nou, bij mij is die optie er dus niet, maar op iTunes kan ik niets vinden over Carrier Settings en is alles up te date, volgens systeem. Wie heeft idee wat ik nog kan proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Was 1x posten niet genoeg?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-5-a.html
|
|||
|
|||
ik zag mijn eigen vraag niet terug dus dacht dat ik iets niet goed had gedaan.....
|
|
|||
|
|||
Stop er eens een andere simkaart in ( of doe jou kaart in een andere gsm) werkt die nu wel? En anders je sim eruit en weer erin en naar instellingen>algemeen>toegankelijkheid> herstel netwerk instellingen . Mss dat dat helpt. Suc6.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, sim eruit en weer erin heeft het opgelost!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|