Bluetooth iphone 4s vind geen apparaten sinds update 7.1.1. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van IOs 7.1.1. op mijn Iphone 4S kan ik niet meer vanuit mijn iphone andere apparaten vinden. Je ziet bovenin in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth iphone 4s vind geen apparaten sinds update 7.1.1.
Sinds de update van IOs 7.1.1. op mijn Iphone 4S kan ik niet meer vanuit mijn iphone andere apparaten vinden. Je ziet bovenin in het scherm dat de iphone blijft zoeken, maar het vind niks. Er komen dus geen resultaten.
De iphone is wel vindbaar via andere apparaten dus een carkit of een andere telefoon. Inmiddels heb ik geprobeerd: - harde reset - aan/uit functie - netwerkinstellingen hersteld Dit heeft helaas tot geen resultaat geleid. Hopelijk kan iemand mij helpen om dit probleem om te lossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doet je Wi-Fi het nog wel naar behoren?
|
|
|||
|
|||
Een carkit zou de iPhone moeten vinden via het HFP profie (als deze vindbaar is)l. Andere apparaten maar heel beperkt:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen |
|
|||
|
|||
Zoals eerder is gevraagd: doet Wi-Fi het wel of kan je die niet aanzetten ? Als dat laatste het geval is moet je je Wi-Fi chip laten herstellen/repareren.
|
|
|||
|
|||
Mijn Wi-Fi werkt prima, ook wanneer ik bluetooth zeg maar aan zet, wanneer die geen apparaten vind.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 juni 2014 om 20:12 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het vinden van (bluetooth)apparaten vanuit mijn iphone 4s is niet mogelijk. Wanneer ik vanuit bijvoorbeeld een nokia of een carkit naar actieve apparaten zoek dan is het wel vindbaar vanuit die andere apparaten (nokia en carkit). Vanuit de carkit heb ik het dus weten te koppelen. Maar nu zijn erook apparaten die geen functie hebben om actieve apparaten te zoeken (bv draadloze speakers). Dus dan is het een probleem wanneer mijn iphone in het menu bluetooth geen apparaten vind.
|
|
|||
|
|||
En als je de draadloze speakers in de koppelmodus zet?
|
|||
|
|||
Toevallig is dat een simpele draagbare bluetooth speaker, dus er zit geen koppelmodus op. Alleen aan en uit knop. Tevens vind mijn Iphone 4s ook geen andere aparaten bijvoorbeeld een nokia telefoon. Terwijl mijn ipad 3 hem wel vind.
|
|
|||
|
|||
Geen BT
Hi
Ik wil graag in haken op dit onderwerp. Na update 7.1.2 met een 4s vindt ik geen apparaten meer. BT gaat wel aan zoekt ook, maar vind niets. andere apparaten zien mijn 4s ook niet Wi-Fi is oke hoe kom ik er achter wat het is ? is het de chip? is het de antenne ? ( is het zo dat Wi-Fi en BT over 1 antenne gaan, of appart ) vast bedankt o ja , ik heb apple nog even gebeld het is is een probleem wat er waarschijnlijk al in zat, en door de updat naar voren is gekomen. ze willen wel repareren voor 210 euro. ik dacht misschien toch even vragen op het forum btw herstellen werkte niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
bluetooth, geen verbinding, iphone 4s 16gb, vreemde apparaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s bluetooth vind geen apparaten | Wishaal | iPhone algemeen | 0 | 26-02-13 21:26 |
iPhone 3G vind geen nieuwe update na 4.2.1 | iHansD | iPhone algemeen | 2 | 29-06-11 22:22 |
Vind geen apparaten Bluetooth kapot? | enjoyy | iPhone algemeen | 13 | 11-01-11 15:38 |
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro | cookmen | iPhone algemeen | 6 | 19-07-10 13:13 |
|
|