Ios 8 downgrade naar Ios 7.1.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas ios 8 beta op mijn iphone gezet maar na veel problemen wou ik graag weer terug naar de ouwe vertrouwede ios 7.1.1, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 8 downgrade naar Ios 7.1.1
Ik heb pas ios 8 beta op mijn iphone gezet maar na veel problemen wou ik graag weer terug naar de ouwe vertrouwede ios 7.1.1, maar toen ik dit wou doen kwam er elke keer in het scherm : device isn't eligible for the requested building. En soms kwam er ook dat er een error 9006 was.
Wat moet ik nu doen om weer terug te kunnen gaan naar ios 7.1.1? Alvast bedankt Ik heb trouwens een Iphone 5s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes.
|
|
|||
|
|||
ja dat probeerde ik en toen kwam die 9006 error
|
|
|||
|
|||
Dan download het ipsw bestand van iOS 7.1.1 en probeer opnieuw in DFU mode. Volg de onderstaande instructies:
iOS 8 downgraden naar laatste versie van iOS 7 | appletips Zet ook alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uit. |
|
|||
|
|||
ik ga het nu proberem
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juni 2014 om 20:22 ---------- Ik heb alles gedaan wat er staan maar er komt nog steeds te staan dan de firmware niet goed is |
|
|||
|
|||
Download wel het juiste ipsw bestand. De iPhone 5s die in Europa verkocht werden zijn hardware platform iPhone6,2
|
|
|||
|
|||
Of als je geen ontwikkelaar bent, niet rommelen met beta software?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je de verkeerde ipsw bestand gebruikt.
Je hebt het bestand voor de iphone 6,2 nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maak een back-Up van je Apps en instellingen. Zet hem in dfu mode en zet hem in fabrieksinstellingen zet de back-Up terug en klaar.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad raar. Mij nog nooit namelijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog gelukt?,
Weetje hoe je uberhoudt je toestel in DFU mode zet? '' Druk je home knop en je powerknop tegelijk, zodat de scherm uit gaat.. Wacht nog circa 10 sec, laat dan de powerknop los MAAR HOU DE HOME KNOP ingedrukt! '' Zodra dit gebeurd is MOET & is de enige manier om je iphone te recoveren door middel je toestel aan Itunes te koppelen. |
Labels |
ios7, ios8, iphone5s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 downgrade naar ios 6 | sem912 | Jailbreak | 4 | 17-07-13 21:05 |
iPhone: downgrade iOS 6.1 naar iOS 5.1.1 | Roccade | Jailbreak | 29 | 27-02-13 19:23 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPod touch: Downgrade Ios 5.0.1 naar Ios 5 | pluto123678 | Jailbreak | 6 | 06-12-11 22:09 |
iPod touch: downgrade naar iOS 4.2.1 | Grazioso | Jailbreak | 8 | 04-04-11 18:08 |
|
|