Iculture : Niet meer kunnen antwoorden van anderen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphonemembers en staff, Ik ben achtergekomen dat je bij iphoneclub.nl niet opelkaar kan reageren? Waarom niet als ik vragen mag? Het was JUIST zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iculture : Niet meer kunnen antwoorden van anderen?
Beste Iphonemembers en staff,
Ik ben achtergekomen dat je bij iphoneclub.nl niet opelkaar kan reageren? Waarom niet als ik vragen mag? Het was JUIST zo fijn om op elkaar te reageren.. Zo krijg je een open discussie zoals Tweakers onder ons (Tweakers.net) Vind het érg jammer dat er op zijn minst '' Antwoord '' knop niet meer is. Graag jullie meningen en de reden waarom het verwijderd is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik deel jouw mening
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone mail start niet meer op en gmail accounts kunnen niet verwijderd worden | RBrinks | iPhone algemeen | 5 | 19-01-14 18:05 |
niet meer kunnen bellen | basjebas | iPhone algemeen | 3 | 22-02-09 17:54 |
iPhone: Niet meer kunnen bellen na update van Iphone font 2.0 die | dreamersteps | Jailbreak | 3 | 11-12-08 00:18 |
itunes ziet m niet meer ANDERS DAN ALLE ANDEREN!! | burakk_a | Archief | 1 | 24-11-07 14:43 |
|
|