//

vraag voor echte experts

vraag voor echte experts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Gister vroeg mijn iphone uit het niets om mijn toegangscode te wijzigen. Heb dit gedaan. maar omdat ik al 2 jaar dezelfde toegangscode gebruik, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-06-14, 11:17
mda mda is offline
• iOS 6.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard vraag voor echte experts

Allen,

Gister vroeg mijn iphone uit het niets om mijn toegangscode te wijzigen. Heb dit gedaan. maar omdat ik al 2 jaar dezelfde toegangscode gebruik, is het automatisme dat ik steeds de oude in toets. eerste blokkeerde mijn iphone voor een 1 minuut, daarna voor 5, daarna 15. toen had ik hem per ongeluk nog eens fout in getoetst en wiste de iphone zich zelf. Hij werd gereset naar de fabrieksinstellingen. Alles weg! inclusief foto's.
Ik heb het een ander uitgezocht op in internet. Blijkt nou dat alle data niet verwijderd is, maar dat de referenties naar de data verwijderd is. ook is de data versleuteld opgeslagen en is de sleutel verwijderd. Het gaat hier om geboorte foto's etc. de laatste back up is van 6 maanden geleden, maar heb hier niet zo veel aan. Is er een manier om deze foto's alsnog terug te krijgen en te ontsleutelen?? hoor graag van jullie of er mogelijkheden zijn om deze terug te krijgen. heb die standaard pogramma;s geprobeerd, maar die werken niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-14, 11:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mda Bekijk bericht
Ik heb het een ander uitgezocht op in internet. Blijkt nou dat alle data niet verwijderd is, maar dat de referenties naar de data verwijderd is. ook is de data versleuteld opgeslagen en is de sleutel verwijderd.
Dat klopt. Maar die sleutel kan men niet opnieuw genereren.

Citaat:
Het gaat hier om geboorte foto's etc. de laatste back up is van 6 maanden geleden, maar heb hier niet zo veel aan.
Van belangrijke data maakt men regelmatig backups. Maar dat zijn nu vijgen na Pasen. Als je iCloud Fotostream hebt ingeschakeld zouden de foto's nog in Fotostream kunnen staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hulp gewenst van gmail kenners/experts!! Geert1976 iPhone algemeen 6 05-04-11 14:10
vervanger bsd subsysteem (voor experts?) truckdiver Archief 1 28-02-08 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.