iPhone 4 niet te activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Binnen ons bedrijf hebben wij een aantal iPhone gebruikers, waarvan we er 1 terug hebben gekregen. De persoon zelf is niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 niet te activeren
Beste forum leden,
Binnen ons bedrijf hebben wij een aantal iPhone gebruikers, waarvan we er 1 terug hebben gekregen. De persoon zelf is niet meer in leven helaas. Het probleem is, is dat op het toestel Zoek mijn iPhone nog actief is en kan dus geen clean install uitvoeren op het apparaat ( zonder zijn gegevens ). Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen ? Een (harde) reset heeft niet geholpen. in DFU mode gezet en vervolgens aangegeven via iTunes dat de iPhone hersteld dient te worden, heeft niet geholpen. Graag jullie tips hier in a.u.b. PS: In dit geval gaat het over een iPhone 4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zal ik doen, dank je wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Iphone niet activeren/ondersteund simkaart niet | Vera1404 | iPhone algemeen | 15 | 31-08-12 14:43 |
iPhone: iphone 3g niet activeren | leslow | Jailbreak | 3 | 16-04-11 18:10 |
iPhone: iPhone 4 niet te activeren...help! | jcpearl | Jailbreak | 25 | 22-08-10 19:15 |
Iphone 3G niet te activeren | saver1982 | iPhone algemeen | 5 | 26-07-10 03:03 |
iPhone 1e gen.: Iphone activeren of niet? | Colburners | Unlock | 0 | 20-06-09 19:02 |
|
|