Iphone 4 met 6.3GB terwijl het een 16GB is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 en probeer een nieuwe IOS te installeren, maar hij geeft aan dat er te weinig GB beschikbaar is. De Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 met 6.3GB terwijl het een 16GB is
Ik heb een Iphone 4 en probeer een nieuwe IOS te installeren, maar hij geeft aan dat er te weinig GB beschikbaar is. De Iphone geeft aan dat er maar 6.3GB beschikbaar is, terwijl het een 16GB uitvoering is. Ik weet dat de Iphone +/-1.5GB in basis nodig heeft, maar dan mis ik nog +/- 8GB. Weet iemand wat ik kan doen om meer GB beschikbaar te krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk naar het model type of in Instellingen of het wel echt een 16 GB model is. Doe de update (of herstel) met iTunes dan heb je die ruimte (voor een "shadow copy") op de iPhone niet nodig.
|
|
|||
|
|||
Dank! Ik dacht dat er alleen 8 en 16GB beschikbaar waren, maar dus ook 8GB. Balen!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
6.3 gb, iphone 4 16 gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PDF opent meteen als tekst, terwijl het een bijlage is | Sticky911 | iPhone algemeen | 0 | 01-02-12 19:47 |
Video: Hoelang houdt de batterij het terwijl het een video afspeelt? | telefeun | Muziek, foto & video | 0 | 29-05-11 20:51 |
Geen geheugen terwijl er 3gb vrij is!! | beterbart | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:32 |
iPhone 16GB met een nieuwe baseband? | RRPhantom | Archief | 4 | 12-02-08 00:29 |
|
|