Touch ID niet meer in te stellen, software 7.1.1. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, sinds een paar dagen kan ik touch ID niet meer gebruiken op mijn iphone 5S.... het was opeens weg. Ik zie bij instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch ID niet meer in te stellen, software 7.1.1.
Hoi hoi, sinds een paar dagen kan ik touch ID niet meer gebruiken op mijn iphone 5S.... het was opeens weg. Ik zie bij instellingen / touch id en toegangscode het wel staan, maar ik kan het niet meer selecteren. Ik kan geen vingerafdruk meer toevoegen. Die keuze in het menu blijft grijs. Hebben meer mensen hier last van? Ik dacht dat zich problemen voordeden met 7.0 of 7.1 en dat oa daarvoor 7.1.1. gelanceerd is. Ik heb er echter nooit eerder last mee gehad en nu pas... Hopelijk weet iemand een oplossing...
Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voer eens een harde reset uit. Als dat niet helpt wordt het tijd om garantie te claimen. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 5s hersteld naar versie 7.1.1 en nu is de Touch-ID optie helemaal verdwenen. Er staat bij mij gewoon Toegangscode en geen Touch-ID. Na de tweede keer op de dezelfde manier herstellen nog niet de mogelijkheid om Touch-id in te stellen. Voor de herstelactie werkte het probleemloos. Iemand wat goede raad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone geconfigureerd als nieuwe iPhone zonder enig back-up of restanten van een jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Dan zou het moeten werken als er geen hardwareprobleem is.
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij dan ook een hardwareprobleem aangezien ik juist hersteld heb en de optie Touch-id nergens meer te vinden is. Ik ga eens binnen bij Apple, de telefoon valt nog onder garantie. Bedankt voor de hulp!
|
Labels |
iphone, touch id |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
locatievoorzieningen niet meer in te stellen | Baroque | iPhone algemeen | 4 | 13-11-14 10:59 |
Iphone na software + Itunes herstel werkt niet meer | jams | iPhone algemeen | 1 | 05-02-13 20:23 |
apps werken niet meer na software update naar 4.3.5 | jacobine84 | iPhone algemeen | 2 | 07-09-11 14:43 |
Ringtones starten niet direct meer in 4.02 software | Bartos2 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 28-08-10 17:34 |
|
|