iPhone 5 wifi greyed out discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vond niet meteen een post over dit specifiek probleem, vandaar een nieuwe post. Ik heb een iPhone 5 gekocht op het internet, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 Wi-Fi greyed out
Hallo,
Ik vond niet meteen een post over dit specifiek probleem, vandaar een nieuwe post. Ik heb een iPhone 5 gekocht op het internet, maar nu blijkt dat ik het Wi-Fi balkje niet kan sliden, het is zogenaamd 'greyed out'. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn, enig idee iemand? Alvast bedankt voor de hulp! edit: Ik kan wel mijn Mac-address zien, moest dat iets uitmaken... Vriendelijke groetjes, Viktor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen met iTunes. Is het niet opgelost, dan is er een probleem met de radiochip en moet je geld neerleggen voor professionele reparatie.
|
|||
|
|||
Is trouwens de eerste die ik dan tegen kom van de 5 die deze greyed out heeft
|
|
|||
|
|||
Als je ook het MAC-adres van de radiochip kan zien is er waarschijnlijk geen hardwareprobleem. Kijk ook eens naar het Bluetooth MAC-adres. Als dat ook zichtbaar is zou de radiochip in orde moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de antwoorden!
Het bluetooth-adres is ook zichtbaar, het lijkt sterk op het mac-adres, dat is normaal neem ik aan? Ik heb al geupdatet naar de nieuwste versie van iOS en ook al proberen te herstellen maar helaas, geen succes. Heb geen idee wat ik hier mee moet, op internet is er ook niets te vinden (buiten het resetten van de netwerkinstellingen, wat niet werkt voor mij). Wat zou ik nog kunnen doen of proberen? Vriendelijke groeten, Profviktorie |
|
|||
|
|||
Probeer nog eens te herstellen maar dan in DFU mode. Zet na het herstel voorlopig geen backup terug. Als het dan nog niet werkt moet je aan een hardwareprobleem beginnen denken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Föhn je iPhone totdat je een melding krijgt van dat je iPhone te heet is en dat je het moet afkoelen voordat je hem weer kunt gebruiken.
Sluit je iPohne vervolgens af en zet hem voor 10 minuten in de vriezer. zet hem aan en tadaa: hij werkt weer ;-) |
|
|||
|
|||
Het gaat wel degelijk om een iPhone 5 En met dat fohnen heb ik ook al gehoord, maar dacht dat dit alleen werkte bij een 4s. Kan je bevestigen dat dat voor de 5 ook werkt?
Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Komt niet zo vaak op de iPhone 5 voor dacht ik. Ik heb dit probleem ook een paar keer gehad, toen heb ik de föhn methode gebruikt en hij werkte weer tot 1 week geleden en toen had ik weer de föhn methode gebruikt en hij werkt nu weer Een vriend van mij had hetzelfde probleem (iPhone 4) en ik heb hem over de föhn methode verteld en bij hem werkt het nu ook. |
|
||||
|
||||
Kortom, tijdelijke oplossing naast dat je je andere internals op het spel zet....?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je je iphone naar de eeuwige jachtvelden wilt sturen volg je dit advies op . |
|
||||
|
||||
Iedere iPhone 5 heeft op dit moment nog steeds garantie ... (Dit toestel heb je nog geen 2j.)
Dit probleem wordt meestal veroorzaakt door een oververhitte Wi-Fi/bluetooth radio chip.
|
||||
|
||||
Ligt eraan. Als ik lees dat 'ie via internet is gekocht, wil dat waarschijnlijk zeggen dat die tweedehands is, dus is consumentenrecht niet beschikbaar.
|
|||
|
|||
|
Labels |
greyed out, iphone 5, Wi-Fi grijs, Wi-Fi probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi greyed out. | ThaGhost | Wi-Fi | 16 | 27-06-15 11:37 |
iPhone 4s Wi-Fi greyed out | jopvdsteen | iPhone algemeen | 137 | 01-05-14 21:54 |
greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot? | blond | Wi-Fi | 3 | 21-09-11 07:27 |
Wi-Fi GREYED out (N/A) | vSven | Wi-Fi | 0 | 04-12-10 09:32 |
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) | djoxid | Wi-Fi | 2 | 28-04-09 16:54 |
|
|