nieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb nu mijn iphone een weekje. mijn probleem is dat als ik hem in de oplader doe en oplaadt tot 100% en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone
hallo
ik heb nu mijn iphone een weekje. mijn probleem is dat als ik hem in de oplader doe en oplaadt tot 100% en ik start dan een app op dan wordt het ineens 98%. niet echt heel vervelend ofzo maar ik hoop niet dat dit erger gaat worden. hopelijk kan iemand mij helpen, met vriendelijke groeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit de oplader aan.
Druk de aan/uit schakelaar en de thuisknop tegelijk in en wacht totdat het Apple logo verschijnt. Laad dan de iphone verder opladen tot 100% en wacht dan nog 30 min voordat je de oplader ontkoppelt Dit is gelijk aan een harde reset Je zal geen gegevens verliezen Succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo niet, laat het dan weten, en misschien moet je wel naar de Apple Store. Succes!
|
|||
|
|||
oke bedankt allemaal.
moet hier voor de telefoon helemaal leeg zijn ofniet? anders ga ik het zo even proberen als hij in mijn laptop aan zit gesloten. alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
|
|