ontkoppelen Iphone van I Cloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik wil graag mijn I phone ontkoppelen van mijn I cloud account wat ik gebruik voor mijn I pad. De telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ontkoppelen Iphone van I Cloud
Wie kan mij helpen? Ik wil graag mijn I phone ontkoppelen van mijn I cloud account wat ik gebruik voor mijn I pad. De telefoon wordt namelijk niet meer door mij gebruikt. Hoe gaat dit in zijn werk? Welke stappen moet ik volgen?
Alvast bedankt voor de assistentie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op de iPhone:
1) In Instellingen -> iCloud "Find my iPhone" uitzetten; 2) In Instellingen -> Mail, Contacten & Agenda's het iCloud account verwijderen; |
|
|||
|
|||
ontkoppelen I phone
Beste,
De I phone is inmiddels bij iemand anders en ik kan daarop dus geen aanpassingen doen. Is er nog een andere manier? |
|
|||
|
|||
Ga naar www.icloud.com en verwijder de iPhone uit "Find my iPhone".
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juni 2014 om 22:14 ---------- Nog een vraagje: stel je hebt ook een iPad met hetzelfde iCloud account,als je het account dan verwijder op je iPhone geeft dit dan geen problemen op de iPad? |
|
|||
|
|||
Dat geeft geen problemen op de iPad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belgeluid valt weg na ontkoppelen carkit | edwin240479 | iPhone algemeen | 9 | 12-03-12 19:00 |
|
|