Belgeluid valt weg na ontkoppelen carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik een Iphone 3gs met IOS 5. Na de update valt mijn belgeluid weg na ontkoppelen van mijn carkit RNS315. Wie heeft hier ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belgeluid valt weg na ontkoppelen carkit
Ik gebruik een Iphone 3gs met IOS 5.
Na de update valt mijn belgeluid weg na ontkoppelen van mijn carkit RNS315. Wie heeft hier ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Belsignaal iphone valt weg bij koppeling met carkit
Hallo
Ik heb een iphone4 en bij koppeling met mijn carkit (originele ingebouwde carkit van VW), valt het belniveau van mij Iphone volledig naar minimum. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? |
|
|||
|
|||
Ifone 4
Hallo
Ik heb het zelfde probleem na het ontkoppellen met carkit RNS 315 originele carkit valt het belvolume geheel naar 0 weg. Wie heeft daar een oplossing voor. P.S. volgens mij heeft het te maken met de laatste update versie 5.0.1 (9A405) |
|
|||
|
|||
Ook bij mij is bovengenoemd het geval. Vind dit erg lastig en hoop inderdaad dat iemand hier de oplossing voor heeft.
|
|
||||
|
||||
identiek zelfde probleem
Heb sedert november 2011 een nieuwe vw sharan met RNS315.
Belvolume staat altijd uit, merk nu pas dat dit met de radio-bluetooth verbinding te zien heeft... Iemand een oplossing?
|
|||
|
|||
Snap er niets van maar wil dit eel graag opgelost zien. Kunnen we niet de vraag uitzetten aan appel?
|
|
|||
|
|||
Ik ben het eens om de vraag bij appel te doen het is heel vervelend
|
|
|||
|
|||
Update gedaan naar 5.1 en getest. Het volume blijft nu gehandhaafd. Probleem opgelost dus .
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook naar de update naar 5.1 geen last meer van het wegvallen het volume we zijn weer heel blij
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb helemaal happy. Met de nieuwe software van Apple is het probleem inderdaad opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g valt weg... | robeminem | Archief | 1 | 17-12-09 22:01 |
Simkaart valt weg | cerikx | iPhone algemeen | 4 | 29-07-09 14:59 |
Applicatie valt weg | Ronalje | iPhone Apps | 8 | 27-12-08 13:32 |
Wi-Fi valt weg | iGitze | Archief | 2 | 02-03-08 18:59 |
Gesprek valt weg. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-02-08 18:55 |
|
|