Help verbinding email met Telfort werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een Iphone gekocht en wil natuurlijk mijn privemail ophalen. Ik heb als internetprovider Telfort en heb netjes alle gegevens van hun site gehaald. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help verbinding email met Telfort werkt niet
Heb net een Iphone gekocht en wil natuurlijk mijn privemail ophalen.
Ik heb als internetprovider Telfort en heb netjes alle gegevens van hun site gehaald. Ik blijf echter de mededeling krijgen: De POP-server "pop3.telfort.nl" reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld "Server inkomende post". Dat heb ik dus allemaal gedaan, maar desondanks. WIE KAN MIJ HELPEN |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel POP ingesteld en geen IMAP4?
Probeer eens pop.telfort.nl ipv pop3.telfort.nl |
|
|||
|
|||
telfort
Ik heb pop al geprobeerd maar dat gaat ook niet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 maart 2012 om 17:43 ---------- Ik heb inmiddels een gmail-account ingesteld en laat mijn mail forwarden naar die account. Het is wel een omweg, maar goed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort email verzenden lukt niet. | stealth0001 | KPN | 24 | 02-05-11 21:44 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet | jazzbass | KPN | 3 | 07-08-09 17:35 |
email met telfort | frans van enckevort | KPN | 1 | 30-01-09 08:28 |
Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort? | cdemuinck | KPN | 3 | 19-12-08 09:05 |
|
|