Telfort email verzenden lukt niet. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb me rot gezocht maar kom er niet uit. Heb als inkomende server pop3.telfort.nl met poort 110 en als uitgaande server smtp.telfort.nl met poort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort email verzenden lukt niet.
Hallo,
heb me rot gezocht maar kom er niet uit. Heb als inkomende server pop3.telfort.nl met poort 110 en als uitgaande server smtp.telfort.nl met poort 25. Heb deze overigens gesynchroniseerd met Itunes en dus ook deze instellingen via Itunes gekregen. (smtp.telfortmail.nl:25 werkt ook niet) Email ontvangen lukt wel maar email verzenden lukt niet. Gmail verzenden en ontvangen lukt wel overigens. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens met Wi-Fi uitgeschakeld....Heb zelf dit euvel ook lang gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie. Wie weet een oplossing voor dit probleem? |
|
|||
|
|||
Kijk even of in je profiel niet toevallig SSL aanstaat.
indien dat het geval is even uitzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb account geheel verwijderd en opnieuw aangemaakt. Heb bij uitgaande server ingevoerd smtp.telfortmail.nl en geen gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd. Hierna bewaard waarna er een SSL melding komt hierna gewoon op ja geklikt waarna ongelding certificaat verscheen. ook hier op doorgaan geklikt waarna er contact werd gemaakt met de mailserver en alle mail-instellingen incl. submappen werden aangemaakt. Hierna email verzonden hetgeen lukte. Fout die ik maakte was door instellingen te wijzigen zonder een nieuw account aan te maken. Dus smtp.telfortmail.nl zonder toevoegingen van poorten. Hij geeft zelf standaard de poort 25. |
|
|||
|
|||
outmail met telfort wil maar niet lukken
uitgaande mail met telfort lukt me niet. kreeg van telfort advies via kpn te gaan en smtp.mail.bit.nl te hanteren, werkte echter ook niet
inkomende mail werkt perfect:confused: Citaat:
|
|
|||
|
|||
nog steeds problemen met uitgaande mail
HELLUP!!!
Nu heb ik al eerlijk 4 x alles compleet verwijderd en opnieuw een account (geprobeerd) toe te voegen, zowel hotmail als telfort. Ontvangen is geen probleem maar krijg niets verzonden. Ik ben me bewust dat ik dus constant dezelfde fout zit te maken maar helaas kan ik dus niet vinden wat dat nu is. Weet iemand een link met stap voor stap de settings om een van deze 2 mailadressen (of allebei) ingevoegd te krijgen? Sorry voor mijn blondheid maar wil nu echt een keer van dat Entourage af op mijn mac!!! TNX |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb een planet account prive op mn pc, op de iphone heb ik telfort. de uitgaande server werkt niet op mn iphone, wel als ik via mijn Wi-Fi (dus planet) mail. wie weet de instelling voor telfort. heb het forum nagelopen maar de goede oplossing vind ik niet wie kan me helpen?? Laatst gewijzigd door marqw; 12-10-09 om 21:12. |
|
|||
|
|||
instelling Telfort mail
Ik heb met vele van jullie problemen gehad met het ontvangen en daarna het verzenden van een mail via GPRS met Telfort.
Ik ben er eindelijk uit Let op: Instellingen inkomende mail : gewoon je eigen accountprovider gegevens (zoals je de instellingen hebt op je computer. Uitgaande mail : smtp.telfortmail.nl En Jahoor het werkt. Veel mail genot !!! |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
@tedted, als het zo makkelijk was..
hij maakt geen connectie met telfortmail hoor.. |
|
|||
|
|||
Hallo
Uitgaande mail is die van je telefoonprovider Ik heb ook een emailadres van telfort op mijn iphone en kan alles ontvangen en verzenden |
|
|||
|
|||
Ik heb via de website van Telfort instructies gevonden voor het instellen van je iphone. E-mail instellen op uw mobiele telefoon - Vraag & Antwoord – Telfort Klantenservice mobiel
Overigens heb ik bij stap 13 bij serverpoort 25 ingevuld ipv niets. |
|
|||
|
|||
Op welke poort hebben jullie de uitgaande mail. Bij mij staat tie standaard op 587.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uitgaande server van GSM netwerk
Hi,
Dit heb ik ook gehad. Echter snl opgelost door uitgaande server van Vodafone in te vullen. Het binnenhalen is namelijk niet zo moeilijk want dat doet ie gewoon via internet. Het verzenden gebeurt echter door de server van je telecom provider. Dus als je Chello hebt en een Vodafone SIM kaart: vul je Chello al inkomende server in En vodafone als uitgaande (authsmtp.vodafone.nl) Dan zou het moeten werken. Staat overigens ook wel ergens in dit forum vermeld!!! Gr, Brinkster |
|
|||
|
|||
probleem
Ik kan mijn telfort mail alleen maar verzenden via het netwerk van de Telecomprovider. Via Wi-Fi krijg ik de mail er niet uit. Als Wi-Fi weer wordt uitgeschakeld dan gaat de mail er uit. Iemand enig idee ?
|
|
|||
|
|||
telfortmail op iphone
Dank voor de suggesties zodat ik met mijn I Phone e-mails via Telfort kan verzenden.
I: mijn eerder aangemaakte account heb ik gewist (zie in dit forum) II: inderdaad heb ik Wi-Fi uit moeten zetten (daarna om instellingen op te slaan heb ik mijn toestel aan/uit gezet) III Vervolgens een account aangemaakt zoals op de site van Telfort aangegeven. Bij SMTP inderdaad geen gebruikersnaam en wachtwoord gegeven; wel bij de poort de automatisch gegeven code (ergens in de 500) gewijzigd in 25. Weer toetsel aan/uit gezet om instellingen op te slaan. Na drie avonden proberen, eindelijk gelukt! Dank voor de suggesties. PS: bij vermelding over 'geen verbinding via SSL' gewoon op JA klikken |
|
|||
|
|||
heb sinds vandaag het zelfde probleem. Uit het niets...niets aan instelling aangepast. Maar krijg het ook met jullie tips nog niet opgelost! Even verder kijken.......
Krijg het niet opgelost! Ben al bij T-mobile shop geweest en die verwijzen me weer naar Telfort......echt heel lastig! Heeft altijd gewerkt en nu ineens niet meer..............ik heb alle stappen zoals beschreven hierboven gedaan en niets helpt! Iemand nog een suggestie????? vast bedankt Laatst gewijzigd door datoni; 20-07-10 om 18:01. |
|
|||
|
|||
Na heel lang zoeken en proberen is het mij vandaag eindelijk gelukt om mijn Telfort mailadres in te stellen zodat deze ook mail verstuurd vanaf mijn Iphone.
POP3: Inkomende server: pop3.telfort.nl Uitgaande server: hostnaam authsmtp.vodafone.nl gebruikersnaam maileigennummer (gelijk aan je VF mail: mail06********@vodafone.nl - alleen het gedeelte voor @vodafone.nl) wachtwoord je wachtwoord van My Vodafone Geen SSL Poortnummer heb ik leeg gelaten, staat nu op 25 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mail verzenden lukt niet | quincy | iPhone algemeen | 45 | 30-11-10 20:59 |
Email verzenden niet mogelijk - afzender ongeldig? | Thommes | iPhone algemeen | 1 | 27-05-10 09:35 |
email verzenden werkt thuis, maar niet daarbuiten | Sjak | iPhone algemeen | 0 | 26-05-10 22:49 |
xs4all email verzenden lukt niet | t.vaassen | iPhone algemeen | 6 | 06-10-09 16:48 |
Email verzenden in buitenland lukt niet | flipper | iPhone algemeen | 16 | 12-06-08 11:34 |
|
|