//

Scherm dimt uit zichzelf heel langzaam

Scherm dimt uit zichzelf heel langzaam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje valt mij het volgende op: bij schemering dimt mijn iPhone soms het scherm te donker. Het gekke is ook, dat dat gebeurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-14, 13:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard Scherm dimt uit zichzelf heel langzaam

Sinds een tijdje valt mij het volgende op: bij schemering dimt mijn iPhone soms het scherm te donker.
Het gekke is ook, dat dat gebeurt terwijl de omstandigheden niet of nauwelijks veranderen.

Ik zit nu bijv op de slaapkamer van m'n dochtertje beetje te surfen op m'n iPhone, gordijnen zijn dicht maar lekt nog wel aardig wat daglicht door.
'S avonds op de bank als het buiten donkerder wordt en binnen de lampen nog niet aan zijn, merk ik het ook. Onder wat lijkt gelijke omstandigheden begint het scherm ineens langzaam te dimmen. Maar daar kan je nog van zeggen; die schemering verandert (de zon gaat immers onder)

Telkens dimt het scherm dan tot de donkerste waarde. Als ik via het controle centre de helderheid weer wil opschroeven, zie ik dat.

Kan de lichtsensor in de war raken? Kan het een hardware matige fout zijn, of zou de sensor het of helemaal wel of helemaal niet moeten doen in dat geval? (bv kabel stuk)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-14, 21:58
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Heb je misschien een screenprotector voor de sensor zitten? Zou weinig moeten uitmaken maar je kunt het niet uitsluiten.
  #3  
Oud 15-06-14, 22:18
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Mij is verteld dat de iPhone het moet leren wat jij voor helderheid wenst door helderheid op automatisch te zetten en wanneer die vanzelf te donker of te licht scherm geeft je dit handmatig moet aanpassen. Na een paar dagen weet de iPhone welke helderheid je wenst bij een bepaalde omgevings licht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 scherm dimt niet reinoud10 iPhone algemeen 1 28-12-13 17:45
Iphones en ipad laden heel langzaam op Api iPhone algemeen 7 26-03-13 04:21
Scherm kantelt uit zichzelf (iPhone 4) Blackvelvet iPhone algemeen 5 04-04-12 23:37
Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam borgqueenx iPad algemeen 5 16-03-12 17:02
Navigon: Scherm dimt tijden navigeren Wilbie iPhone Navigatie 8 30-11-10 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.