Geblokkeerde iPhone herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een maatje van me heeft (denk ik) een gestolen iPhone gekocht. Natuurlijk moet dit apparaat meteen naar de politie gebracht worden om te kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geblokkeerde iPhone herstellen
Hallo,
een maatje van me heeft (denk ik) een gestolen iPhone gekocht. Natuurlijk moet dit apparaat meteen naar de politie gebracht worden om te kijken wie de rechtmatige eigenaar ervan is en wie hem gestolen heeft. Maar even buiten dat, is die iPhone te herstellen? Want volgens hem vraagt de iPhone nu om een apple id + toegangscode van de vorige eigenaar en is 'herstel' niet klikbaar in iTunes. Gaat dit wel wanneer ik de originele firmware download, de iPhone in DFUmodus zet, en vervolgens met shift-herstel in iTunes klik? Of is er een andere manier. Nogmaals, hij hoort hem naar de rechtmatige eigenaar te brengen, maar door hem hiermee te helpen hou ik een leuk extra tje over |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan de iPhone niet herstellen in iTunes omdat je het wachtwoord en email adres van de rechtmatige eigenaar waarschijnlijk niet weet. En zolang je dit niet weet kan je bij instellingen Find my phone niet uitzetten, en dit is wel nodig wil je hem via iTunes herstellen!
|
|
|||
|
|||
Naar de politie er mee. Voordat jullie nog beschuldigt worden van strafbare feiten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geblokkeerde iPhone reageert niet op iTunes | Saraahh | iPhone algemeen | 2 | 02-09-13 22:49 |
Door ander op afstand geblokkeerde iPhone herstellen | iphonefans | iPhone algemeen | 5 | 28-10-12 22:12 |
geblokkeerde iphone 3GS | andyQQ | iPhone algemeen | 24 | 10-10-11 00:40 |
iPhone 1e gen.: Geblokkeerde iphone | tsoenamie | Unlock | 1 | 06-09-09 19:40 |
Geblokkeerde iPhone wil niet restoren! | debilio | Archief | 3 | 31-01-09 02:48 |
|
|