iPhone 4 kapot: verkopen voor onderdelen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 (16GB zwart) heeft het (buiten de garantie) begeven, hij ging niet meer aan en ik dacht dat het de 30-pin connector was, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kapot: verkopen voor onderdelen?
Mijn iPhone 4 (16GB zwart) heeft het (buiten de garantie) begeven, hij ging niet meer aan en ik dacht dat het de 30-pin connector was, dus die heb ik laten vervangen. Maar de reparatiewinkel vertelde dat ie niet meer aan ging, zelfs niet met een andere accu en de vervangen connector. Dus toen ben ik naar de iCentre gegaan en die zeiden dat waarschijnlijk het moederbord is doorgebrand, door de kapotte 30-pin connector te gebruiken.
Ik heb inmiddels een andere telefoon besteld en ik dacht dat ik misschien de iPhone 4 voor onderdelen kan verkopen, zou iemand (hier) daar interesse in hebben? De glazen achterkant is kapot en waarschijnlijk is het moederbord dus doorgebrand. Is hier denken jullie animo voor? En voor welke prijs? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verkoop topics horen in het daarvoor bestemde deel van het forum. Graag daar even een advertentie aanmaken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Website voor iPhone onderdelen | berty | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 13-09-12 00:27 |
Onderdelen voor de iphone. | Brandweermannetje | iPhone algemeen | 9 | 04-11-10 14:09 |
|
|