iPhone gaat steeds aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forumleden, ik heb het volgende als ik mijn iPhone uitzet gaat die uit maar na 5 seconden springt die weer aan.. iemand enig idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone gaat steeds aan.
beste forumleden,
ik heb het volgende als ik mijn iPhone uitzet gaat die uit maar na 5 seconden springt die weer aan.. iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen vindt het namelijk zeer vaag.. Laatst gewijzigd door jeremy14; 06-07-08 om 22:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je probleem komt me heel bekend voor, ik heb er ook last van. Moet hem soms echt 4 keer uitzetten wil hij echt uit zijn. En de tijd van weer aanspringen verschilt ook.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
slotje mag er van mij op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi gaat steeds weg? | Ip0d | Wi-Fi | 0 | 31-03-11 22:23 |
iPhone: iPhone gaat steeds uit na jailbreak | michelleberg | Jailbreak | 3 | 09-02-11 23:15 |
Scherm gaat steeds aan in sleep stand | Gerenco | iPhone algemeen | 18 | 14-01-10 16:41 |
Verbinding gaat steeds aan en uit | Abu | Wi-Fi | 5 | 18-08-08 19:59 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|