Tijdens reis VS leest IPhone 5s de Simkaart ineens niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de VS heb een paar dagen mijn telefoon kunnen gebruiken. Daarna kon hij geen provider meer vinden en staat er links in de bovenhoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdens reis VS leest IPhone 5s de Simkaart ineens niet meer
In de VS heb een paar dagen mijn telefoon kunnen gebruiken. Daarna kon hij geen provider meer vinden en staat er links in de bovenhoek continu ' zoeken'.
Simkaart opnieuw erin gedaan, softe reset, instellingen vernieuwd, alles geprobeerd, maar niets helpt. Terug in Nederland ook geen bereik. Andere Simkaart geprobeerd, doet het ook niet. Wi-Fi werkt wel. Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik daaraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer ipv een softe reset (?) eens een harde reset.
|
Labels |
geen provider vinden, sim card, zoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone leest simkaart niet meer | Nicklebackk | iPhone algemeen | 0 | 08-10-13 20:00 |
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? | Guest-20200523230332 | iPhone algemeen | 4 | 14-09-13 20:09 |
iPhone 3GS: Leest simkaart niet meer na update 5.1.1 | isaatje8 | Unlock | 4 | 28-09-12 10:51 |
HELP mijn iphone leest mijn simkaart niet meer | tyronegun | iPhone algemeen | 9 | 27-08-12 22:41 |
iPhone leest simkaart niet | SylviaK | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 21:22 |
|
|