Wat doet mijn iPhone 5s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren is mijn iPhone 5s blijkbaar met iets bezig. Op het home-screen laat hij continue het draaiende wieltje zien. Alleen op het home-screen, niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat doet mijn iPhone 5s?
Sinds gisteren is mijn iPhone 5s blijkbaar met iets bezig. Op het home-screen laat hij continue het draaiende wieltje zien. Alleen op het home-screen, niet als ik in een app zit. Dit doet hij ook als ik alle openstaande apps sluit.
Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Opgelost! Bedankt Timosha
|
|
|||
|
|||
Heb dit ook een keer gehad toen wilde ik een app uit de app store downloaden maar heb deze niet voltooid dus geannuleerd en daar door blijf hij er bij mij in draaien
Heb jij dit toevallig ook gedaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphon 5 leid een eigen leven wat te doen zoals stembediening doet mijn muziek spelen | carlo001 | iPhone algemeen | 1 | 20-08-13 00:27 |
iPhone gestolen. Wat doet 'Zoek mijn iPhone'? | smcfp | iPhone algemeen | 22 | 30-06-12 19:11 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
Wat doet welk programma voor je iPhone 1.1.1 | kingster | Unlock [archief] | 5 | 27-10-07 14:25 |
|
|