Speaker geeft geen geluid meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Na enkele maanden probleemloos gebruik, heb ik nu toch een probleem. Het probleem is dat de speaker boven in het toestel niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Speaker geeft geen geluid meer.
Hallo mensen,
Na enkele maanden probleemloos gebruik, heb ik nu toch een probleem. Het probleem is dat de speaker boven in het toestel niet meer werkt. Het begon met krakende stemmen en enkele keren wegvallen, nu komt er helemaal geen geluid meer uit. Iemand een idee wat ik eventueel zelf kan doen, of iemand die hem kan repareren in de buurt van Den Bosch? Domi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beste Domi,
wat je kan doen zijn de volgende dingen; - rebooten - harde reset - de laatste applicatie verwijderen die je geinstalleerd heb groetjes |
|
||||
|
||||
Al van deze bovenstaande oplossingen geprobeerd, ben bang dat de speaker zelf de geest heeft gegeven. Niemand die weet wie dit probleem op kan lossen/repareren?
|
|
|||
|
|||
je kan hem laten maken bij fixsupport.nl (of com) ben ff vergeten welke van de twee het was maargoed ze vragen 99€ voor het vervangen van het boxje (!)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid uit oor speaker | mark_83 | iPhone algemeen | 9 | 19-04-11 23:34 |
Speaker iPhone 3GS GEEN geluid meer | alexz90 | iPhone algemeen | 11 | 10-08-10 04:03 |
geen geluid uit speaker?? | jcpearl | iPhone algemeen | 1 | 19-05-10 12:48 |
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen | lluuk | iPhone algemeen | 3 | 28-03-09 16:18 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
|
|