Twee iphones met 1 Apple-ID: is verschillende "inhoud"mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo geachte forumleden, Ik heb twee iPhones en wil deze verschillende "inhoud" geven (maar wel met hetzelfde Apple-account.). Is dat mogelijk ?? De iPhone 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Twee iphones met 1 Apple-ID: is verschillende "inhoud"mogelijk?
Hallo geachte forumleden,
Ik heb twee iPhones en wil deze verschillende "inhoud" geven (maar wel met hetzelfde Apple-account.). Is dat mogelijk ?? De iPhone 5 gebruik ikzelf en de oudere iPhone 4s wordt nu gebruikt door mijn zoon van 10. Mijn zoon laat ik dus meeliften op mijn Apple-account. (vind ik wel prettig , want op deze manier kan hij niet zonder medeweten Apps en betaalde zaken downloaden). Nadeel : als hij een app op zijn 4s weggooit, verdwijnt die app ook op mijn eigen toestel. (En andersom). Is er een manier om deze automatische synchronisatie te stoppen? De iOS versie is 7.0.3 respectievelijk 7.0.4. Ik heb op beide toestellen al een tijd geen upgrade gedaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat gaat heel simpel! Ga op jouw iPhone naar Instellingen > iTunes en App Store. Schakel nu Muziek, Apps en Boeken uit. Op de andere iPhone kan je dit ook doen, maar dat is niet perse nodig.
Ik zou trouwens wel even de iPhones updaten. Werkt in je voordeel .
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|