Verwijderde nummers van mij zitten ineens in de telefoon van mijn vriend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd heeft mijn vriend, net als ik, een iphone. Pas geleden hebben we eens ingelogd in elkaars cloud om de functie 'zoek mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderde nummers van mij zitten ineens in de telefoon van mijn vriend
Sinds enige tijd heeft mijn vriend, net als ik, een iphone. Pas geleden hebben we eens ingelogd in elkaars cloud om de functie 'zoek mijn iphone' te proberen. Nu zitten er ineens allemaal contacten van mij in zijn telefoon. Niet allemaal, maar wel veel. En wat helemaal raar is: daar zitten contacten bij die ik al lang verwijderd heb uit mijn telefoon! Ook als ik opnieuw inlog in de cloud krijg ik deze nummers niet terug, maar in zijn telefoon verschijnen ze wel. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan voorkomen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend | julian7701 | iPhone algemeen | 7 | 23-08-13 14:02 |
Iphone van vriend via mijn account | Ryan199 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-12 11:04 |
telefoon nummers van de oude tel naar de iphone | sjoerd1545 | iTunes | 3 | 26-11-11 01:32 |
Alle foto's van laptop ineens op telefoon?! | aliciakeysfan89 | Archief | 1 | 27-04-10 22:58 |
ap id van vriend in mijn iphone? | lisa123 | iPhone algemeen | 1 | 04-11-09 22:36 |
|
|