//

iphone kortsluiting

iphone kortsluiting discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gister gek genoeg kortsluiting gemaakt toen ik een speaker aan het aansluiten was, ik raakte met de rode draad van de receiver mn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: wat is kapot?

logic board 5 100,00%
batterij 0 0%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-14, 09:52
henkspank henkspank is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Exclamation iphone kortsluiting

heb gister gek genoeg kortsluiting gemaakt toen ik een speaker aan het aansluiten was, ik raakte met de rode draad van de receiver mn iphone aan die in de lader zat. ik zag een vonk en de iphone is nu dood. echt geen leven meer in te bekennen. betekent dit dat het logic board kapot is? ik heb net de batterij opnieuw erin gezet maar mocht niet baten. iphone heeft de hele nacht aan de lader gelegen maar doet absoluut niets meer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-14, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een kortsluiting in de LiPo accu manifesteert zich met een steekvlam en prachtige witte rook (met Lithium deeltjes). Het logic board zal wel naar de eeuwige jachtvelden zijn als je een vonk gezien hebt.
  #3  
Oud 03-07-14, 10:24
henkspank henkspank is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een kortsluiting in de LiPo accu manifesteert zich met een steekvlam en prachtige witte rook (met Lithium deeltjes). Het logic board zal wel naar de eeuwige jachtvelden zijn als je een vonk gezien hebt.
De accu ziet er nog intact uit, het was meer een klein vonkje tussen de aluminium behuizing van de iphone en het speakerdraad.
  #4  
Oud 03-07-14, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkspank Bekijk bericht
het was meer een klein vonkje tussen de aluminium behuizing van de iphone en het speakerdraad.
Minimaliseren van de oorzaken/symptomen van een probleem verandert niets aan de gevolgen van de oorzaak van het probleem. Succes verder.
Reageren

Labels
iphone, kortsluiting



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kortsluiting in buitenland: opladen kapot Aldus1 iPhone algemeen 1 26-02-12 22:56
iphone 3gs lader maakt kortsluiting rinse96 iPhone accessoires en onderdelen 9 02-01-12 19:05
Antenne probleem iPhone 4 komt door kortsluiting simkaart breaksblue iPhone algemeen 7 08-08-10 01:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.