iphone kortsluiting discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gister gek genoeg kortsluiting gemaakt toen ik een speaker aan het aansluiten was, ik raakte met de rode draad van de receiver mn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: wat is kapot? |
|||
logic board | 5 | 100,00% | |
batterij | 0 | 0% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
iphone kortsluiting
heb gister gek genoeg kortsluiting gemaakt toen ik een speaker aan het aansluiten was, ik raakte met de rode draad van de receiver mn iphone aan die in de lader zat. ik zag een vonk en de iphone is nu dood. echt geen leven meer in te bekennen. betekent dit dat het logic board kapot is? ik heb net de batterij opnieuw erin gezet maar mocht niet baten. iphone heeft de hele nacht aan de lader gelegen maar doet absoluut niets meer.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een kortsluiting in de LiPo accu manifesteert zich met een steekvlam en prachtige witte rook (met Lithium deeltjes). Het logic board zal wel naar de eeuwige jachtvelden zijn als je een vonk gezien hebt.
|
|
|||
|
|||
De accu ziet er nog intact uit, het was meer een klein vonkje tussen de aluminium behuizing van de iphone en het speakerdraad.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone, kortsluiting |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kortsluiting in buitenland: opladen kapot | Aldus1 | iPhone algemeen | 1 | 26-02-12 23:56 |
iphone 3gs lader maakt kortsluiting | rinse96 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 02-01-12 20:05 |
Antenne probleem iPhone 4 komt door kortsluiting simkaart | breaksblue | iPhone algemeen | 7 | 08-08-10 02:46 |
|
|