Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Toen ik vanochtend mijn iPhone wilde updaten naar 7.1.2 (via m'n iPhone zelf, wel aangesloten op PC), stopte m'n internetverbinding er ineens mee. Toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone
Hallo,
Toen ik vanochtend mijn iPhone wilde updaten naar 7.1.2 (via m'n iPhone zelf, wel aangesloten op PC), stopte m'n internetverbinding er ineens mee. Toen ik weer internet had, bleef de download/update hangen. Daarna heb ik via iTunes 'Nieuwe update zoeken' aangeklikt, maar die gaf aan dat de versie op de iPhone de nieuwste versie is. Daarom heb ik voor herstellen gekozen. Ik ben er zeker van dat ik gekozen heb een reservekopie (op iCloud) te maken. Nadat de iPhone echter (eindelijk) hersteld en geupdated was en ik de reservekopie er terug op had gezet, kwam ik erachter dat de foto's, berichten enz. die ik de laatste weken heb gemaakt, verdwenen zijn. Nu blijkt dus dat de reservekopie die op m'n iPhone staat, van 1 mei is, en de reservekopie die ik vandaag heb gemaakt verdwenen is/nooit is gemaakt (als ik in iTunes op 'reservekopie terugzetten' klik, komt er te staan dat de laatste reservekopie van 1 mei is)... Wat ik wel vreemd vind, is dat de contacten die ik na 1 mei heb toegevoegd, wél nog in m'n iPhone staan. Nu is mijn vraag: is er een manier waarop ik de reservekopie die ik vandaag heb gemaakt terug kan krijgen? Staat die ergens op iCloud? Of kan ik beter beginnen met huilen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
foto's, herstel, iphone, reservekopie, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's verdwenen na herstel | xender | Muziek, foto & video | 0 | 24-02-14 14:59 |
iBooks verdwenen na update iOS 7 | Sophieleconte | iPad algemeen | 4 | 26-09-13 08:13 |
Foto's verdwenen na upgrade naar iOS 6 | Rampo | iPhone algemeen | 3 | 22-09-12 00:20 |
Notities (iPhone 3G) verdwenen na herstel naar 3.1.3 in DFU mode | David333 | iPhone algemeen | 1 | 10-02-12 09:40 |
Van video naar panorama foto app opeens verdwenen na update IOS5 | Superwurm | iPhone Apps | 2 | 12-11-11 10:29 |
|
|