//

Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone

Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Toen ik vanochtend mijn iPhone wilde updaten naar 7.1.2 (via m'n iPhone zelf, wel aangesloten op PC), stopte m'n internetverbinding er ineens mee. Toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-14, 15:09
annmnpnnngs annmnpnnngs is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone

Hallo,

Toen ik vanochtend mijn iPhone wilde updaten naar 7.1.2 (via m'n iPhone zelf, wel aangesloten op PC), stopte m'n internetverbinding er ineens mee. Toen ik weer internet had, bleef de download/update hangen. Daarna heb ik via iTunes 'Nieuwe update zoeken' aangeklikt, maar die gaf aan dat de versie op de iPhone de nieuwste versie is. Daarom heb ik voor herstellen gekozen. Ik ben er zeker van dat ik gekozen heb een reservekopie (op iCloud) te maken.

Nadat de iPhone echter (eindelijk) hersteld en geupdated was en ik de reservekopie er terug op had gezet, kwam ik erachter dat de foto's, berichten enz. die ik de laatste weken heb gemaakt, verdwenen zijn. Nu blijkt dus dat de reservekopie die op m'n iPhone staat, van 1 mei is, en de reservekopie die ik vandaag heb gemaakt verdwenen is/nooit is gemaakt (als ik in iTunes op 'reservekopie terugzetten' klik, komt er te staan dat de laatste reservekopie van 1 mei is)... Wat ik wel vreemd vind, is dat de contacten die ik na 1 mei heb toegevoegd, wél nog in m'n iPhone staan.

Nu is mijn vraag: is er een manier waarop ik de reservekopie die ik vandaag heb gemaakt terug kan krijgen? Staat die ergens op iCloud?
Of kan ik beter beginnen met huilen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-14, 15:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annmnpnnngs Bekijk bericht
Ik ben er zeker van dat ik gekozen heb een reservekopie (op iCloud) te maken.
Als je zeker bent dat je een iCloud backup gemaakt hebt dan moet je die backup terugzetten en geen oude iTunes backup. Een iCloud backup en een iTunes backup zijn twee verschillende dingen.

Citaat:
Wat ik wel vreemd vind, is dat de contacten die ik na 1 mei heb toegevoegd, wél nog in m'n iPhone staan.
Gesynchroniseerde data, ook contacten, gaan niet mee in een backup. Die data wordt na een herstel terug gesynchroniseerd.
  #3  
Oud 05-07-14, 19:52
annmnpnnngs annmnpnnngs is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iCloud backup en een iTunes backup zijn twee verschillende dingen.
Aha, dat wist ik niet! Heb nu een iCloud backup teruggezet en nu heb ik m'n foto's enzovoort weer terug! Heel hartelijk bedankt!
Reageren

Labels
foto's, herstel, iphone, reservekopie, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's verdwenen na herstel xender Muziek, foto & video 0 24-02-14 14:59
iBooks verdwenen na update iOS 7 Sophieleconte iPad algemeen 4 26-09-13 08:13
Foto's verdwenen na upgrade naar iOS 6 Rampo iPhone algemeen 3 22-09-12 00:20
Notities (iPhone 3G) verdwenen na herstel naar 3.1.3 in DFU mode David333 iPhone algemeen 1 10-02-12 09:40
Van video naar panorama foto app opeens verdwenen na update IOS5 Superwurm iPhone Apps 2 12-11-11 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.