iPhone 4 gekregen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een iphone 4s gekregen van mijn dochter die heb ik elemaal laten resetten. maar nu kan ik deze niet gebruiken haar ex ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 gekregen
hoi
ik heb een iphone 4s gekregen van mijn dochter die heb ik elemaal laten resetten. maar nu kan ik deze niet gebruiken haar ex vriendje heeft alles geblokkeerd kan ik dit nu nog herstellen om deze te kunnen gebruiken. mvg guy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat het om het invoeren van een Apple Id tijdens het instellen? Zo ja, dan zit er ICloud Activation Lock op, een bescherming tegen diefstal. Als dit zo is, dien je met het aankoopbewijs en geldige legitimatie naar Apple te gaan om het vrij te laten geven.
|
|||
|
|||
aankoop bewijs hebben we niet meer die iphone is al een paar jaar oud en omdat de dochter nieuwe kocht kreeg ik die
|
|
|||
|
|||
Als je hem heb gereset dan is icloud toch nog niet meer actief op de oude ID van ex vriend??
En misschien heeft je dochter het wachtwoord om in te loggen bij www.icloud.com en kan ze hem daar verwijderen uit de lijst zodat je deze weer kan herstellen.?? Je dochter heet toevallig niet Markt.....ts ???? ;-) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dus ik kan hem niet gebruiken heb geen id en wachtwoord ze is alles kwijt
|
|
|||
|
|||
Op de "illegale" sites zijn nog wel tips te vinden door via een jailbreak het bestand Setup.app van het toestel te verwijderen. (Setup is de "wizard" die je helpt om het toestel in te stellen en waar je ook het wachtwoord in moet typen).
Volgens mij kan je bij deze methode niet bellen en op diensten van iCloud (Facetime, iMessage) gaan omdat het toestel niet proper geactiveerd is (het wachtwoord is immers nog steeds niet ingevuld, je hebt enkel het scherm om het in te voeren vernietigd). Dit werkt enkel voor de iPhone 4, als het een iPhone 4s is (de titel en de eerste post zijn zeer verwarrend), dan kan je er niks meer mee - of je moet toch de ex van je dochter eens lief aankijken of hij het toestel wilt verwijderen uit Find My Iphone op www.icloud.com. |
|
|||
|
|||
das het probleem ik keek hem lief aan maar wenste mij veel geluk
dus vuilbak gooien zekers |
|
|||
|
|||
Niks in de vuilbak...is de telefoon GEGEVEN of GEKOCHT? Indien gekocht dient hij hem te unlocken (anders zou ik dreigen met aangifte bij de politie wegens oplichting). Heeft hij hem gegeven, dat kun je Apple nog 'lief aankijken'
|
|
||||
|
||||
Apple 'lief aankijken' zonder aankoopbon heeft geen zin.
|
|||
|
|||
Ga eens naar Pangu Jailbreak Tool(Pangu.io) en geef het een poging. Als het jailbreaken lukt zoek dan op hoe Setup.app verwijderd kan worden. Is het nou een 4 of een 4s? Bij een 4 zou ik dit zeker doen, dan heb je er tenminste nog iets aan... Een 4s zou ik door een kennis uit elkaar laten halen en alle onderdelen apart verkopen (op het moederbord na, want daar zit die code op.) om zo er nog iets aan te verdienen. GEEN VUILNISBAK!!!
|
|
|||
|
|||
is een 4s
|
|
||||
|
||||
Het klinkt mij in de oren dat de iPhone van het ex-vriendje was dan wel zijn Apple ID gebruikt is. Dus jullie zullen naar dat ex-vriendje moeten om het te unlocken.
Alternatief: voor € 25 op Marktplaats o.i.d.
|
|||
|
|||
Geef het ex vriendje €50,- misschien dat dat helpt ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gekregen, gelijk geblokkeerd. | hova1987 | iPhone algemeen | 3 | 16-02-14 00:24 |
iPhone 3GS: Gekregen Amerikaanse iPhone 3GS unlocken | markacd | Unlock | 15 | 06-02-13 15:09 |
IPhone gekregen, wat nu? | Genuine IPhone | Chat en geruchten | 8 | 03-04-10 04:19 |
me pa's oude iphone gekregen! hulp nodig! | Digiwave | iPhone algemeen | 18 | 01-01-10 13:20 |
Nieuwe 3G iphone gekregen | Iphone_belgium | Chat en geruchten | 4 | 27-04-09 00:26 |
|
|