Nieuwe 3G iphone gekregen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een nieuwe 3g iphone en nu zit ik met een vraagje voor jullie: Hem nu installeren en jailbreaken en gebruiken tot nieuwe firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe 3G iphone gekregen
Ik krijg een nieuwe 3g iphone en nu zit ik met een vraagje voor jullie:
Hem nu installeren en jailbreaken en gebruiken tot nieuwe firmware beschikbaar is of wachten tot Juni. Ik twijfel omdat ik hoor dat 2.2.1 eigelijk niet gezond is voor de batterij en Wi-Fi chip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de keuze toch helemaal aan jezelf is en wat je precies wilt gaan doen met de 3G
|
||||
|
||||
Je kan ook wachten natuurlijk, misschien komt er een nieuwe... (met meer opties en korter batterij leven ).
|
|||
|
|||
2.2.1 niet gezond voor Wi-Fi & Batterij...? :S
|
|
|||
|
|||
Ik snap je vraag niet helemaal maar als ik jouw was zou ik tot juni wachten tot de nieuwe iphone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jaar geleden iphone gekocht, maar ondertussen een nieuwe gekregen.. | Doq | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-04-10 12:49 |
IPhone gekregen, wat nu? | Genuine IPhone | Chat en geruchten | 8 | 03-04-10 04:19 |
me pa's oude iphone gekregen! hulp nodig! | Digiwave | iPhone algemeen | 18 | 01-01-10 13:20 |
Nieuwe 3g binnen gekregen geen simlock? | ErnieZ | Odido (T-Mobile) | 7 | 07-04-09 23:02 |
Nieuwe iPhone gekregen van Apple! | Koes | Chat en geruchten | 13 | 21-06-08 21:09 |
|
|