me pa's oude iphone gekregen! hulp nodig! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heey ik heb de oude (1ste generatie) iphone van me pa gekregen, hij is als het goed is gejailbreakt, en de versie is 1.1.4. alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
me pa's oude iphone gekregen! hulp nodig!
heey ik heb de oude (1ste generatie) iphone van me pa gekregen,
hij is als het goed is gejailbreakt, en de versie is 1.1.4. alleen de installer werkt niet? als ik die wil update (heb nu versie 3.0) zegt ie dat het fout is. en ik snap ook niet hoe ik apps van itunes moet installeren op m'n iphone, ik heb het forum helemaal doorgezogt maar kon nergens wat vinden. iemand die me asjeblieft kan helpen? ik ben 13 jaar dus typfouten inbegrepen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Cydia is het alternatief hiervoor. Gezien je erg jonge leeftijd, adviseer ik je eerst een beetje in de boel in te lezen. Bekijk onze Wiki, en kijk bijvoorbeeld eens naar de begrippen Jailbreak en Cydia en bezoek de handleidingen sectie voor meer info.
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien een tutorial linkje ofzo? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij zou natuurlijk gewoon kunnen updaten. Dat doe je door je iPhone aan te sluiten aan je computer, en iTunes op te starten. Vervolgens moet je dan updaten, wat je doet door op Update te klikken (anders Herstellen, en dan krijg je vanzelf de vraag of je wilt herstellen naar de nieuwste firmware = updaten). Je moet dus van versie 1.1.4 naar 3.1.2 gaan. Vervolgens zul je je iPhone moeten jailbreaken en Cydia installeren (dat is zeg maar de nieuwere versie van Installer). Handleiding vind je hier: - Jailbreak iPhone 1e generatie firmware 3.1.2 met Blackra1n Laatst gewijzigd door De Generaal; 30-12-09 om 20:51. |
|
||||
|
||||
Je kan inderdaad zonder problemen updaten naar een officiële (dus via iTunes) 3.1.2 firmware.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij moet dus even in een topic kijken naar een software update die hij kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
ik heb hem via itunes geupdate nu is hij buitelands en moet ik een simkaart invullen!
wat moet ik nu doen? |
|
||||
|
||||
Nu moet je Blackra1n draaien.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke dll zou er dan moeten missen? |
|
|||
|
|||
Ja, en hij miste QTFC.dll.
Toen vond ik op zoon blog site waar ik die kon downloaden (Ging ook over blackra1n.exe maar weet niet meer welke site) die heb ik gedownload en nu geeft ie dit aan:Kan entrypoint van procedure QTCF_CFUniCharGetUnicodePropertyDataForPlane niet vinden in DLL-bestand QTCF.dll. |
|
||||
|
||||
Download Blackrain eens opnieuw vanaf blackweather
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, en weer hetzelfde.
|
|
||||
|
||||
Het is een QuickTime foutje (QT, staat voor QuickTime). Probeer eens QuickTime te verwijderen en vervolgens weer te installeren (of even opnieuw installeren).
|
|
|||
|
|||
Ok ik ga het proberen! Ik zal over een paar minuten even het resultaat posten.
|
|
|||
|
|||
Super! Het is allemaal gelukt, maar 1 probleem hij vind me simkaart niet meer, er staat niet kPN bovenaan?
Wat nu? Moet ik hiervoor wat downloaden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je geen data abo hebt dan moet je wel even via het programma SBSettings alle dataverkeer uitschakelen. Anders kun je een flinke rekening tegemoetkomen. Meer daarover vind je via de zoekfunctie. Laatst gewijzigd door De Generaal; 30-12-09 om 22:29. |
|
|||
|
|||
Ik opende BootNeuter 2.1, nu hangt mijn iphone vast nu ik op version 4.6 drukte,
wat moet ik nu doen? Ik heb nog niet opflash gedrukt. Uitzetten lukt ook niet. Het probleem van vasthangen is opgelost, hij flasht nu. We zullen zien Hij blijft hangen op determining current settings.... wat nu? Ik las op google wat dingen en het klonk erg eng. over kapotte iphones enzo. Wat moet ik nu doen? Asjeblieft iemand? Laatst gewijzigd door Digiwave; 30-12-09 om 23:01. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Is dit al gelukt? Er is nog een manier die ik bij een originele iPhone met succes heb gebruikt: een custom firmware 3.1.2 met activatie er op zetten. Heb ik van dit forum, hier staat alles:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html Je selecteert de bovenste, dus iPhone 2g, met activatie, jailbreak en unlock. Laatst gewijzigd door remundo7000; 01-01-10 om 13:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: hulp nodig, met jailbreak iphone 3g 4.1 | sjaakmans1978 | Jailbreak | 1 | 20-10-10 00:22 |
iPhone: iPhone 3GS 32 GB Black - Hulp Nodig | JorisW | Jailbreak | 1 | 08-08-10 16:09 |
iPhone: Iphone beginners hulp nodig | Smartienator | Jailbreak | 8 | 09-05-10 23:58 |
Iphone 3G hoesje,case HULP NODIG | markii93 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-06-09 23:43 |
iPhone: Zwitserse Iphone 3G 16GB Hulp Nodig!! | Vsteegman | Jailbreak | 1 | 21-08-08 09:13 |
|
|